RetailRadar presenteert US telco Sprint

  • Food-en-retail
  • 30 nov 2018 @ 11:02
  • Link
  • Ernst-Jan Smids
    Ernst-Jan Smids

    Oprichter en directeur
    JUMP!RETAIL
  • WinkelenEvenement

Op de volgende RetailRadar bijeenkomst presenteert Wouter Blok hoe US telco Sprint binnen een jaar groeide van 5% naar 15% online sales. Volgers van RetailRadar en MarketingTribunes platform Food&Retail zijn van harte welkom bij deze lezing.

De bijeenkomst is op 12 december aanstaande van 16.30u-18u. Wouter Blok presenteert hoe US Telco Sprint binnen een jaar groeide van 5% naar 15% online sales.

Wouter, die VP of digital growth bij Sprint is, leidde de digitale marketing transformatie van een van de grootste telco’s in de wereld. 'Van achterblijvertje werd Sprint het meest innoverende bedrijf in de industrie. Sprint wil leidend zijn in digitale acquisitie, retentie en service voor haar 50 miljoen klanten. Wouter zal in zijn presentatie delen welke factoren in people / process / platform hebben bijgedragen aan de triple digit digitale groei, alsmede voorbeelden geven hoe dit door andere bedrijven succesvol toegepast kan worden', aldus RetailRadars Ernst Jan Smids. Hieronder een voorproefje via het Google Marketing Platform over Sprint. Welkom, wel even aanmelden. Zie onder.

12 december 2018, 16.30u-18u, RetailRadar bijeenkomst
Wil je bij de presentatie van Wouter zijn, meld je dan aan via: hallo@jumpretail.nl


Adres: RetailRadar, Generaal Vetterstraat 82. Deelname gratis.

Foto: Mike Mozart / Flickr 





Ernst-Jan Smids

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken