RetailRadar presenteert US telco Sprint
- Food-en-retail
- 30 nov 2018 @ 11:02
- Link
-
Ernst-Jan Smids
Oprichter en directeur
JUMP!RETAIL - WinkelenEvenement
- 30 nov 2018 @ 11:02
- Ernst-Jan Smids
Op de volgende RetailRadar bijeenkomst presenteert Wouter Blok hoe US telco Sprint binnen een jaar groeide van 5% naar 15% online sales. Volgers van RetailRadar en MarketingTribunes platform Food&Retail zijn van harte welkom bij deze lezing.
De bijeenkomst is op 12 december aanstaande van 16.30u-18u. Wouter Blok presenteert hoe US Telco Sprint binnen een jaar groeide van 5% naar 15% online sales.
Wouter, die VP of digital growth bij Sprint is, leidde de digitale marketing transformatie van een van de grootste telco’s in de wereld. 'Van achterblijvertje werd Sprint het meest innoverende bedrijf in de industrie. Sprint wil leidend zijn in digitale acquisitie, retentie en service voor haar 50 miljoen klanten. Wouter zal in zijn presentatie delen welke factoren in people / process / platform hebben bijgedragen aan de triple digit digitale groei, alsmede voorbeelden geven hoe dit door andere bedrijven succesvol toegepast kan worden', aldus RetailRadars Ernst Jan Smids. Hieronder een voorproefje via het Google Marketing Platform over Sprint. Welkom, wel even aanmelden. Zie onder.
12 december 2018, 16.30u-18u, RetailRadar bijeenkomst
Wil je bij de presentatie van Wouter zijn, meld je dan aan via: hallo@jumpretail.nl
Adres: RetailRadar, Generaal Vetterstraat 82. Deelname gratis.
Foto: Mike Mozart / Flickr
-
Ernst-Jan Smids
- Werkt bij: JUMP!RETAIL
- Functie: Oprichter en directeur
- Website:https://jumpretail.nl/
- Profiel »
- retail
- US
- gratis
- telco
- RetailRadar
- Sprint
- RetailRadar
- MarketingTribune
- Jump!
- platform
- Wouter Blok
- lezing
- Food&Retail
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Peulvruchten centraal bij Albert... 10-02-2025
- Lidl en Vrumona winnaars eerste... 10-02-2025
- Jacky van Dijk van Pringles: 'Focus... 10-02-2025
- [onderzoek] Gemak en nabijheid... 06-02-2025
- Droste-effect mogelijk ten einde05-02-2025
- 'Nederlandse eiwittransitie kan en... 05-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day