Febo kondigt laatste fashioncollectie aan

  • Food-en-retail
  • 25 jul 2019 @ 19:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FoodInfluencermarketing

Fastfoodketen Febo stopt met zijn vermaarde kledinglijn. Als kroon op de afgelopen drie jaar 'haute friture' komt het merk nog één laatste keer met een nieuwe collectie. Influencer Famke Louise is het gezicht daarvan.

De YouTube-ster laat zien hoe je deze zomer menig nek doet draaien op het strand, met een nieuwe collectie bestaande uit de SS19 Bakhanddoek, Bak't Hat, Febo Fan Slipper, Feboxershort en Furry Slipper Speciaal. Volgens Febo ontstijgt Famke Louise als fenomeen, net als haar voorgangers rapper Donnie en darter Raymond van Barneveld, de grijze massa. Het merk werkt voor deze kledinglijn wederom samen met reclamebureau Natwerk.

De eerste Febo-slipper zag in 2017 het levenslicht. 'Het begin van een bescheiden hype, waarna menig ander merk in Febo's voetsporen trad en meelifte. Geïnspireerd door legendes als Jean Paul Gaultier, Jay-Z en Rolf 'X' Wouters is nu de tijd voor een eervol afscheid aangebroken', aldus Febo-directeur Dennis de Borst.

De allerlaatste haute friture is vrijdag 26 juli vanaf 10:00 uur verkrijgbaar via febo.nl/shop. In de pop-up store Baskèts (Elandsgracht 57 in Amsterdam) is de collectie van vrijdag tot en met zondag verkrijgbaar.

Lucas Boon

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken