Febo kondigt laatste fashioncollectie aan
- Food-en-retail
- 25 jul 2019 @ 19:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodInfluencermarketing
- 25 jul 2019 @ 19:01
- Lucas Boon
Fastfoodketen Febo stopt met zijn vermaarde kledinglijn. Als kroon op de afgelopen drie jaar 'haute friture' komt het merk nog één laatste keer met een nieuwe collectie. Influencer Famke Louise is het gezicht daarvan.
De YouTube-ster laat zien hoe je deze zomer menig nek doet draaien op het strand, met een nieuwe collectie bestaande uit de SS19 Bakhanddoek, Bak't Hat, Febo Fan Slipper, Feboxershort en Furry Slipper Speciaal. Volgens Febo ontstijgt Famke Louise als fenomeen, net als haar voorgangers rapper Donnie en darter Raymond van Barneveld, de grijze massa. Het merk werkt voor deze kledinglijn wederom samen met reclamebureau Natwerk.
De eerste Febo-slipper zag in 2017 het levenslicht. 'Het begin van een bescheiden hype, waarna menig ander merk in Febo's voetsporen trad en meelifte. Geïnspireerd door legendes als Jean Paul Gaultier, Jay-Z en Rolf 'X' Wouters is nu de tijd voor een eervol afscheid aangebroken', aldus Febo-directeur Dennis de Borst.
De allerlaatste haute friture is vrijdag 26 juli vanaf 10:00 uur verkrijgbaar via febo.nl/shop. In de pop-up store Baskèts (Elandsgracht 57 in Amsterdam) is de collectie van vrijdag tot en met zondag verkrijgbaar.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kerst 2024: Kevin the Carrot voor de 9e keer in actie voor Aldi
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland en België van start
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
- Kruidvat voor tweede keer ABN Amro Retailer of the Year
- Nieuw winkelconcept Bever wil retail en consumptie herdefiniëren
- Nieuwe stek Just Eat Takeaway en Thuisbezorgd
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- CMO in het diepe: Bram van IJsel... 14-11-2024
- Kerst 2024: Kevin the Carrot voor de... 13-11-2024
- Blokker failliet verklaard door... 13-11-2024
- Lidl lanceert een met Coca-Cola... 13-11-2024
- Albert Heijn lanceert Mijn AH... 11-11-2024
- Nieuw kennisplatform voor non-food... 11-11-2024