Lidl start spaaractie knuffeldieren boerderij

Lidl start spaaractie knuffeldieren boerderij
  • Food-en-retail
  • 11 feb 2022 @ 09:19
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De BoerderijMini’s zijn het vervolg op de eerdere succesvolle knuffelacties van Lidl. Na de Vitamini’s en JungleMini’s zijn ditmaal de vriendjes van de boerderij gratis te sparen bij de discounter.

De knuffels hebben volgens Lidl ‘het squeeze-effect en unlocken ieder een game in de gratis te downloaden BoerderijMini-app.’ In deze app vinden kinderen bovendien allerlei leuke weetjes over het boerderijleven. Alle tien de varianten zijn met een spaarkaart 8 weken lang gratis bij elkaar te sparen.                

360 graden campagne

Speciaal voor deze actie is door Joe Public, in samenwerking met Lukkien, een commercial ontwikkeld met het inmiddels bekende duo Teun en Kevin. De campagne is verder te zien en horen op radio, OOH, online en print. Op alle socials van Lidl worden de characters van de dieren verder toegelicht, vindt er een boerderijquiz plaats én komt er een landelijke verkiezing van de favoriete BoerderijMini van Nederland.



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken