Heineken: klap dicht die laptop

Heineken: klap dicht die laptop
  • Food-en-retail
  • 14 okt 2022 @ 14:32
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Heineken introduceert ‘The Closer’, de bieropener die je werkdag afsluit. Uit onderzoek blijkt dat 1 op de 5 Nederlanders een hoge werkdruk ervaart. Onder andere door hybride werken is het dichtklappen van je laptop steeds moeilijker geworden.

Volgens het biermerk een herkenbaar probleem voor veel mensen, maar niet altijd even makkelijk bespreekbaar. Daarom wil Heineken op een luchtige manier laten zien dat het makkelijker is dan je denkt om je werk af te sluiten. Heineken hoopt daarmee naast het openen van een biertje, ook het gesprek over work-life balance te openen.

The Closer is vogens Heienken 'een high tech bieropener die via bluetooth kan worden aangesloten op een laptop. Zodra je met The Closer een biertje opent gaat de laptop in slaapstand en is het tijd voor ontspanning.' Hoewel het eigenlijk onnodig zou moeten zijn, attendeert Heineken je er met een knipoog op hoe belangrijk het is om tijd te spenderen met vrienden en familie. 'Tijd voor dat goede gesprek met je beste vriend of een borrel met collega’s, als de gesprekken over werk maar even worden overgeslagen.'



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken