Govert van Eerde countrymanager Tradedoubler

  • Media
  • 18 sep 2013 @ 09:02
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlinePersonaliaAffiliate

Affiliatebureau Tradedoubler heeft Govert van Eerde (48) aangesteld als countrymanager voor Nederland en België. Van Eerde is 16 september gestart en werkt vanuit Tradedoubler´s regionale hoofdkantoor in Rotterdam.

Van Eerde´s carrière in de online media-industrie begon in 1995 bij Uitgeverij Elmar, waar hij naar eigen zeggen één van de eerste Nederlandse banners verkocht. Elmar creëerde indertijd content ten behoeve van internet-aanbieder World Online en al snel maakte Van Eerde de overstap naar World Online om daar sales- en contentmanager te worden.

Na twee jaar World Online trad Van Eerde toe tot de Board of Directors van 24/7 Media als regional director Benelux. Aansluitend richtte hij, samen met Annemiek Verhagen, Tapps Digital Direct Marketing op, het email-marketingbedrijf dat in januari 2008 werd verkocht aan TMN Group, dat op zijn beurt werd overgenomen door Progressive Digital Media.

Van Eerde is geen onbekende in de digitale marketingwereld. Zo was hij betrokken bij de oprichting van het Nederlandse IAB (Internet Advertising Bureau), leverde hij in 2005 namens Tapps als eerste de email-marketingbestedingen aan bij BBC De Media en Reclame Bank, zat hij in de jury van de Spin Awards en organiseert hij al tien jaar het industry fundraising event Strandvolleybal.net voor de online media- en reclamebranche.

”Bij Tradedoubler zijn we er erg blij met de komst van Govert. Hij is een gerespecteerde online marketingexpert in Nederland”, zegt Pascal Gayat, Tradedoubler´s directeur voor de Benelux en Frankrijk, aan wie Van Eerde rapporteert. ”Govert van Eerde heeft een indrukwekkende staat van dienst met topposities bij wereldwijde online-mediabedrijven. Dat combineert hij met de vaardigheden die benodigd zijn voor succesvol ondernemerschap. Met zijn kennis van het Nederlands-Belgische uitgevers- en adverteerderslandschap, willen we Tradedoubler´s marktpositie verder verstevigen."

Van Eerde zegt zelf: ”Mijn passie voor online marketing brengt mij als countrymanager voor Tradedoubler terug bij mijn vakgebied. Dit is een boeiende baan bij een gerenommeerde, internationale en beursgenoteerde onderneming, waar ik samen met een professioneel lokaal team, adverteerders aan nieuwe klanten kan helpen en de advertentie-inkomsten voor publishers verder kan verhogen.” 







Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken