Blokker, Bijzitter en Laan starten OOH-bureau Outstanding Media

Blokker, Bijzitter en Laan starten OOH-bureau Outstanding Media
  • Media
  • 1 aug 2024 @ 08:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • NieuwkomersMediastrategie

Per 1 augustus 2024 starten Erwin Blokker, Joost Bijzitter en Bart Laan het nieuwe Out of Home mediabureau: Outstanding Media. Met een gecombineerde ervaring van 20 jaar in OOH wil het drietal dit mediumtype beter op de kaart zetten binnen het medialandschap.

Het bureau focust zich vanuit hun specialisme specifiek op de kwaliteit van de inhoudelijke planning en op het proces, om zo het hoogst haalbare te realiseren voor de adverteerder.

Waar de OOH-markt het afgelopen jaar weliswaar met 11% is gegroeid, blijft het aandeel van buitenreclame binnen de totale mix rond de 4,6% steken.

Zonde, vindt Erwin Blokker, partner bij Outstanding Media: 'Grote netwerkbureaus nemen vaker een meer generalistische rol aan en zo ontstaat er een groter tekort aan Out of Home specialisten. Dat doet afbreuk aan het medium. Steeds vaker ontbreekt de kwaliteit in het proces met een goede onderbouwing en inzet. En bovenal, de passie voor dit mediumtype. Door de specialistische benadering van ons bureau willen we het medium de aandacht geven die het verdient én nodig heeft.'

Daarnaast wil het bureau zich onderscheiden in een markt die zich steeds meer online lijkt af te spelen. De missie van Outstanding Media is om OOH nog beter op de kaart te zetten. Joost Bijzitter, partner bij Outstanding Media: 'Naast een gezond toekomstperspectief én een sterk groeipotentieel, blijft buitenreclame in staat om een breed spectrum aan diverse doelgroepen effectief te bereiken. OOH blijft groeien; zowel in mogelijkheden, omvang, als in diversiteit qua netwerken.'

Bart Laan vult aan: 'Naast dat dit kansen biedt voor adverteerders om hun campagne-doelstellingen te realiseren, brengt het ook een uitdaging met zich mee: een gefragmenteerde markt die het beslissingsproces complex maakt bij het kiezen van de juiste media-inzet.'

Schat aan ervaring
Met zowel ervaring aan bureau- als exploitantzijde in de rollen van generalist, specialist én diverse functies in accountmanagement en sales, is het drietal een uitgebalanceerd en complementair team. Met deze expertise en passie voor het vak zijn zij adverteerders van dienst met alles wat er bij een buitenreclame campagne komt kijken.

Over Outstanding Media
Outstanding Media is een onafhankelijk adviesbureau dat zich specialiseert in out-of-home advertising. Met een focus op kwaliteit en efficiëntie, streeft Outstanding Media ernaar om campagnes niet alleen effectief, maar ook volgens een gestroomlijnd proces te beheren. Het bureau zet zich in om een significante meerwaarde te bieden aan zowel adverteerders als mediabureaus.
(PvWK)

Mer info klik hier

Team Outstanding Media ready for take-off

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken