[column] Waarom Apple de woorden AI niet gebruikt

[column] Waarom Apple de woorden AI niet gebruikt
  • Online
  • 30 jun 2023 @ 08:00
  • Link
  • Gastblogger
    Gastblogger

    Gastauteur
    MarketingTribune
  • StrategieCustomer JourneyCase Study

Wie goed let op de presentaties van Apple, zoals recent van de nieuwe Vision Pro, valt op dat bepaalde woorden consequent niet gebruikt worden door het merk. Zoals AI en virtual reality. Daar is een marketingstrategische reden voor, toont deze videoblog.

Recent lanceerde Apple de Vision Pro, met een wereldwijde keynote vanuit het cirkelvormige hoofdkantoor, waarin sommigen juist het onuitgesprokene opvalt. Bekijk in deze video welke dat zijn en waarom. Met dank aan dr. Aart Velthuijsen (Universiteit van Amsterdam) voor het signalement. En aan Marques Brownlee van MKBHB voor zijn zeer interessante betoog. Een must see voor marketeers: Apples forbidden words. 'There's a few words that Apple literally never says on stage. Just something interesting I noticed.'
(PvWK)



Gastblogger

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken