Danny de Graaf

Danny de Graaf
Werkt bij: Sponsoringsadviseur
Functie: Zelfstandig sponsoradviseur

Biografie Na vele jaren als sponsoring manager voor KLM te hebben gewerkt, weet ik: sponsoring zorgt dat de wereld er beter, mooier en leuker op wordt. Zonder sponsoring zouden we immers niet meer kunnen genieten van grote (internationale) sportwedstrijden; zouden we niet naar prachtige kunsttentoonstellingen kunnen gaan en zouden veel charitatieve instellingen ook veel minder te besteden hebben. Dankzij sponsoring worden veel van de interesses en passies die wij hebben een stuk toegankelijker.

Daarom is sponsoring ook één van de meest relevante communicatie-instrumenten. Mits goed gebruikt, want sponsoring moet merkbare en meetbare waarde creëren voor de sponsor en gesponsorde. Van een echt succesvolle sponsorship is pas sprake als zowel de klanten van de sponsor als de achterban van de gesponsorde vinden dat 'hun' organisatie er ook echt mooier en beter op geworden is.

Recente artikelen van Danny de Graaf

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken