BankGiro Loterij eerste partner van Songfestival

  • Sponsoring
  • 19 dec 2019 @ 11:06
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • EvenementPartnershipEntertainmentKunst & Cultuur

De BankGiro Loterij is sinds vandaag één van de officiële sponsoren van het Eurovisie Songfestival 2020. Interessant voor loterij-deelnemers, want die kunnen tickets winnen voor het evenement in Rotterdam.

Sietse Bakker, executive producer van het komende Songfestival: 'De cultuurloterij van Nederland kan natuurlijk niet ontbreken als Nationaal Partner van het Eurovisie Songfestival 2020. Met dit evenement willen we mensen verbinden; een ambitie die bij uitstek past bij de BankGiro Loterij, die ook gelooft in de verbindende kracht van cultuur. Samen gaan we proberen een nog breder publiek te bereiken.'

Culturele missie

Geert Friebel, Hoofd Marketing & Partnerships BankGiro Loterij: 'Wij willen bijdragen aan deze showcase voor Nederlandse creativiteit en innovatie. Met dit partnerschap kunnen we niet alleen een bijdrage leveren aan dit wereldevent, maar zullen ook deelnemers van de BankGiro Loterij dit festival kunnen bijwonen. Dit sluit naadloos aan bij onze missie om cultuur levend te houden en toegankelijk te maken.'

De BankGiro Loterij sponsort cultuur. Met de helft van ieder lot dragen de ruim 700.000 BankGiro Loterij-deelnemers maandelijks bij aan cultuur in Nederland. Hierdoor kon de Loterij in 2019 ruim 79,4 miljoen euro verdelen.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken