Hema co-sponsor van Team Jumbo-Visma

  • Sponsoring
  • 17 dec 2019 @ 10:56
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • RetailSponsorshipMerkenSport

Retailketen Hema wordt co-sponsor van schaats- en wielerploeg Team Jumbo-Visma. De komende vier jaar prijkt het logo van de retailer op de wedstrijdkleding van beide sportploegen.

Het co-sponsorschap stelt Team Jumbo-Visma in de gelegenheid verdere groei te realiseren. Anderzijds draagt het partnerschap bij aan het uitbouwen van Hema’s merkstrategie. Van origine is de Hollansche Eenheidsmaatschappij een Nederlandse keten van warenhuizen met meer dan 750 vestigingen in elf landen.

'We zijn hier ontzettend blij mee', reageert directeur Richard Plugge van de schaats- en wielerploeg. 'Schaatsen en wielrennen zijn vooraanstaande sporten in Nederland. Net als wij is Hema oer-Hollands, met internationale vertakkingen en zichtbaarheid. De langlopende contracten van onze andere sponsoren hebben grote aantrekkingskracht. We zijn een stabiele factor waar een groot en gerenommeerd bedrijf als Hema zich graag mee identificeert.'

Aanstaande vrijdag, 20 december, worden in het hoofdkantoor van Hema in Amsterdam de beide wielerploegen van Team Jumbo-Visma gepresenteerd. Die presentatie wordt vanaf 13:00 uur live uitgezonden op Eurosport 1 (Benelux) en via de Eurosport-player. Een mooi eerste PR-momentje dus voor de nieuwe sponsor.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken