LOWA loopt vijf edities langer mee met Vierdaagse Nijmegen
- Sponsoring
- 23 jul 2021 @ 11:38
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - SportSponsoringEntertainment
- 23 jul 2021 @ 11:38
- Ryan Baij
Wandelschoenenproducent Lowa verbindt zich vanaf 2021 voor vijf nieuwe edities aan de organisatie van de Vierdaagse Nijmegen.
Vierdaagse voorzitter Henny Sackers is heel enthousiast over de verlengde samenwerking met Lowa: ‘Wij kunnen als evenement gebruikmaken van de enorme deskundigheid van dit top wandelschoenenmerk en daardoor onze wandelaars nog beter adviseren bij de voorbereidingen voor hun Vierdaagse wandelprestatie. Ook kunnen wij door het internationale netwerk van LOWA onze ambitie om als ‘The Walk of the World’ meer nationaliteiten in het evenement te krijgen wellicht sneller realiseren.’
Sponsoring & Partnerships manager Mark Prinsen is blij dat Lowa blijft geloven en investeren in de Vierdaagse en de wandelsport: ‘Lowa heeft nog maar één fysieke Vierdaagse meegemaakt en juist nu, na twee afgelaste edities door de impact van corona tonen ze durf, lef en visie door voor de lange termijn aan de Vierdaagse verbonden te blijven. Lowa helpt bij het verder bouwen aan waardevolle partnerproposities bij de Vierdaagse.’
‘Wij zijn supertrots dat wij de komende jaren hoofdsponsor van dit prachtige evenement mogen blijven en verheugen ons enorm op de reeds in 2019 ingezette sportieve en succesvolle samenwerking’, aldus Dirk Schaffrath, eigenaar-directeur van TCK Sports Group dat de belangen van Lowa in de Benelux verzorgt.
De Vierdaagse wordt in 2022 voor de 104de keer gehouden. Jaarlijks doen zo’n 45.000 deelnemers mee aan de wandelprestatietocht. In 2019 deden er deelnemers mee uit meer dan 80 landen. De 2020 and 2021 editie werden beide vanwege corona afgelast.
Fotograaf: Jaleesa Breemer
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024
- Derde seizoen podcast Football is... 24-10-2024
- Scapino en FC Groningen lanceren... 22-10-2024
- KNVB en Azerion Vrouwen Eredivisie... 21-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing