Burger King onofficieel partner van de VAR

Burger King onofficieel partner van de VAR
  • Sponsoring
  • 1 mrt 2022 @ 08:18
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesBuitenlandMarketingSport

De meeste merken willen ergens officieel partner van zijn, zo niet Burger King. Gedurende de Champions League-wedstrijden is Burger King in Frankrijk de onofficiële partner van de VAR, wat een aantal hilarische filmpjes oplevert.

Waarom er altijd zo veel kritiek is op de VAR? Burger King geeft het antwoord in de campagne door het Franse bureau Buzzman: ‘At Burger King, we’re proud to treat everyone to a good time… even VAR referees. So if they forget to pay attention to the game and pass on the correct call, don’t blame us.’

Bekijk hier de vier grappige korte filmpjes die uitgezonden worden tijdens de Champions League-wedstrijden in Frankrijk:



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken