KitchenAid schenkt 33.860 euro aan borstkankeronderzoek

  • Algemeen
  • 15 jan 2015 @ 14:45
  • Link
  • Redactie Zorgmarketing
    Redactie Zorgmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • StichtingActiesSamenwerking

KitchenAid Nederland heeft vandaag een cheque van 33.860 euro overhandigd voor de financiering van borstkankeronderzoek en een bewustwordingsproject van Pink Ribbon. De donatie is het resultaat van een vorig jaar aangegane verbintenis: KitchenAid schenkt een deel van de opbrengst van de verkoop van roze Artisan mixers en blenders aan de stichting.

‘Wij weten dat KitchenAid al jaren in verschillende landen borstkankeronderzoek en projecten steunt, en we waren blij met de toezegging dit ook in Nederland te gaan doen. Maar dat de donatie zo gul zou zijn heeft ons zeer verrast,’ reageert Pink Ribbon-directeur Susan Veenhoff. ‘Afgelopen jaar was KitchenAid ook een van de partners die de totstandkoming van het Pink Ribbon Magazine heeft mogelijk gemaakt. Wij zijn dan ook erg blij met de betrokkenheid van KitchenAid bij ons werk.’

‘De groeiende populariteit van KitchenAid-apparatuur heeft gezorgd voor een mooie financiële bijdrage in de strijd tegen borstkanker,’ aldus Onne van Loon van KitchenAid Nederland bij de overhandiging van de cheque. ‘Dit jaar hopen wij samen met onze klanten en Stichting Pink Ribbon activiteiten op te zetten die helpen om aandacht te vragen voor borstkanker.’

Redactie Zorgmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken