'Steek je middelteen op tegen voetschimmel!'
- Algemeen
- 3 aug 2022 @ 15:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 aug 2022 @ 15:36
- Michiel van Zaane
Voor je het weet loop je tijdens het shoppen tegen een opgestoken middelteen op. Onder de noemer ‘Voetschimmel? Steek je middelteen op! Is Serrix een campagne gestart via ooh-punten van JCDecaux om Nederlanders bewust te maken van voetschimmel.
Meer dan de helft van alle Nederlanders krijgt te maken met voetschimmel. Toch blijven veel mensen er langere tijd onnodig mee rondlopen. Martijn Rommertz, Brand Manager Mycosan bij Serrix B.V.: ‘Met de ‘steek je middelteen op tegen voetschimmel’ creëren we op een ludieke wijze awareness voor voetschimmel. Een wel degelijk serieuze aandoening waar je niet mee moet blijven rondlopen. Mycosan biedt een oplossing die de schimmels die voetschimmel veroorzaken en biedt verlichting van jeuk. De campagne is zeer goed getest en tekenend voor hoe we bij Serrix met een knipoog werken campagnes.’
De campagne start in week 33 met out of home rondom verkooppunten in alle grote steden en wordt online ondersteund op social media.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Zanger Claude en Basic-Fit vragen aandacht voor mentale...
- In het wiel van Allard Hansma CMO Greenwheels
- Nieuwe campagne tegen opvoeren e-bike: 't kan hard gaan
- Enterprise lanceert campagne met virtuele én echte glitter...
- Greenwheels: geniet van wat je niet hebt
- Irene Moors trapt publiekscampagne voor onderzoekscentrum...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing