Ook ouders kunnen weer naar school
- Algemeen
- 22 aug 2023 @ 11:33
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 aug 2023 @ 11:33
- Michiel van Zaane
De Competence Factory lanceert de nieuwe campagne ‘Groeien doe je bij Competence Factory’. Met de campagne wil het opleidingsinstituut ouders aanmoedigen om te kijken hoe zij zich binnen hun carrière kunnen blijven ontwikkelen.
De bijbehorende campagne is gecreëerd met video marketing bureau ThisisVDO en audio bureau Big Orange. De commercial, die landelijk wordt uitgezonden, speelt met het klassieke beeld van kinderen die na hun vakantie weer de schoolbanken in gaan. Maar dit keer zijn het de ouders zelf, die door hun kinderen met de bakfiets bij het opleidingsinstituut worden afgezet en uitgezwaaid.
Uit enquêteonderzoek van het Sociaal en Cultureel Planbureau blijkt dat gezins- of familieverplichtingen doorgaans het grootste struikelblok vormen voor mensen die zich willen laten om- of bijscholen. Competence Factory herkent deze uitdaging bij veel van de eigen deelnemers. Frank Cannegieter, Marketing Manager bij Competence Factory, merkt dat er vaak meer mogelijk blijkt te zijn dan ouders in eerste instantie denken: ‘Veel werkgevers vinden het bijvoorbeeld prima om een training of opleiding te bekostigen, of om deze onder werktijd plaats te laten vinden. De arbeidsmarkt verandert op dit moment sneller dan ooit, iets wat we ook terugzien in de rap groeiende vraag naar bijvoorbeeld opleidingen over artificial intelligence. Des te belangrijker is het dat ouders met thuiswonende kinderen zich gesteund voelen en durven te investeren in hun carrière.’
De campagne 'Groeien bij Competence Factory’, is gedurende het ‘back-to-school’ seizoen te zien en te horen op tv, radio, langs de snelweg, op de voorpagina van de krant en online.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- KPN's 'Piece of me'-case wint Grand Euro Effie
- JONGERENICONEN 2025 - POV: 'Geef me de ruimte'
- [column] 'Blokker is het perfecte voorbeeld van hoe het niet...
- Marjolein Montijn-Groenendijk nieuw bestuurslid PvKO
- De marketingtransfers van week 50, 2024
- Onderzoek: CEO verwacht dat AI steeds meer banen gaat vervangen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events