Xiaomi lanceert zomercampagne
- Algemeen
- 23 aug 2023 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenCommercials
- 23 aug 2023 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Electronicamerk Xiaomi lanceerde onlangs een zomercampagne met de vraag wat jou deze zomer echt gelukkig maakt(e). En wat waren de beste momenten van je vakantie of thuis met de producten van Xiaomi?
'Maak deze zomer van elk moment een onvergetelijke herinnering!' Dat is de tagline van de nieuwe Xiaomi-campagne.
'We hoeven niet langer naar Thailand, Peru of Nieuw-Zeeland om onvergetelijke herinneringen te maken. De afgelopen jaren hebben we geleerd om elk moment te waarderen en er het beste van te maken - zelfs de momenten die we voorheen vergeten zouden zijn', stelt het Chinese electronicamerk, 'We hebben ons gerealiseerd hoe belangrijk het is om thuis te genieten van het gezelschap van onze familie en vrienden, plannen te maken in onze eigen stad of een in eigen land een huis te huren met vrienden om nieuwe onvergetelijke herinneringen te maken. Xiaomi wil al deze momenten samen met jou vastleggen om deze zomer onvergetelijk te maken.'
Jia Wei, hoofd marketing van Xiaomi West-Europa, vult aan: 'Onze zomercampagne is meer dan alleen een promotie, het is een uitnodiging om emoties te herontdekken door middel van nieuwe avonturen of plaatsen, en om onvergetelijke herinneringen te maken met onze geavanceerde producten. We zijn er trots op een essentieel onderdeel te zijn van de ervaringen van onze gebruikers en hen betrouwbare technologische apparaten te bieden die helpen elk betekenisvol moment met gemak en nauwkeurigheid vast te leggen.'
Centraal in de campagne, die naar eigen zeggen gepaard gaat met veel aanbiedingen op veel producten, staat de verhalende video 'Herontdek de zomer met Xiaomi'. Dit verhaal moet volgens het merk uitnodigen om een buitengewone reis te maken om 'de verborgen wonderen en vergeten emoties van het dagelijks leven te herontdekken'. Door middel van een bijzondere blik laat de video zien hoe Xiaomi-producten ideale devices en reisgenoten zijn voor het vastleggen en bewaren van deze kostbare momenten.
De productie, in handen van bureau Kreativa Visual, vond plaats in het Spaanse Miraflores de la Sierra, een aansprekende zomerlocatie die een meeslepende ervaring mogelijk maakt. De belangrijkste boodschap is volgens Xiaomi om tijdens de zomer 'ten volle te leven' en elke gelegenheid aan te grijpen om speciale herinneringen te creëren.
De video is beschikbaar op onder andere via deze link op Facebook en hier op Instagram. Het merk wijst nog op aanbiedingen via retailmedia en bij grote handelpartners zoals Mediamarkt. 'Zo heeft Mediamarkt van 21 augustus tot 3 september 2023 speciale zomerpromoties op geselecteerde producten, zoals de laatste Redmi Note 12 van 4GB+128GB en Redmi Watch 3.'
Bekijk de film via de socials.
(PvWK, beeld: device Xiaomi)
Over Xiaomi Corporation
'Xiaomi Corporation is opgericht in april 2010 en op 9 juli genoteerd aan de Main Board van de Hongkong Stock Exchange, 2018 (1810.HK). Xiaomi is een bedrijf voor consumentenelektronica en slimme productie met smartphones en slimme hardware verbonden door een IoT-platform. Met onze visie "Make friends with users and be the coolest company in the users’ hearts”, streeft Xiaomi voortdurend naar innovaties, hoogwaardige gebruikerservaring en operationele efficiëntie na. Het bedrijf bouwt onophoudelijk verbazingwekkende producten met eerlijke prijzen om iedereen in de wereld te laten genieten van een beter leven door middel van innovatieve technologie. Xiaomi is één van 's werelds toonaangevende smartphonebedrijven. Volgens Canalys is het marktaandeel van het bedrijf in termen van van smartphonezendingen in 2022 wereldwijd nummer 3. In december 2022 bereikte MIUI wereldwijd ongeveer 582 miljoen maandelijkse gebruikers. Het bedrijf heeft ook 's werelds toonaangevende AIoT-platform voor consumenten (AI+IoT) opgezet, met 589 miljoen slimme apparaten verbonden met het platform per 31 december 2022, exclusief smartphones, tablets en laptops. Xiaomi producten zijn aanwezig in meer dan 100 landen en regio's over de hele wereld. In augustus 2022 haalde het bedrijf voor de vierde keer de Fortune Global 500-lijst, op plaats #266, een stijging van 72 plaatsen ten opzichte van 2021. Ga voor meer informatie over Xiaomi naar https://www.mi.com/global/discover/newsroom.'
(bron: Xiaomi Corporation)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Ed Stibbe over PIM nominatie 'Duurzame Verleiding'
- De 10 marketingtrends voor 2025 volgens Kantar: 'Een cruciaal...
- Onderzoek: 'Authenticiteit, transparantie en flexibiliteit...
- Onderzoek: 'Morele mismatch reden opstappen jongeren'
- Sanquin en Gladiator II eren bloeddonors met standbeeld
- [column] 'Employer branding is geen vak apart'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events