Stultjens marketingdirecteur bij Deli Home
- Algemeen
- 1 sep 2023 @ 11:40
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenMerkenPersonalia
- 1 sep 2023 @ 11:40
- Peter van Woensel Kooy
Ine Stultjens is vandaag gestart als marketingdirecteur bij Deli Home. Hiervoor was zij jarenlang CMO bij familiebedrijf en 'slaapmerk' Auping. Ook kennen we haar o.m. als keynote op de Nima Marketing Day en bij Swocc.
Stultjens startte in april 2016 bij Auping en zette eerder dit jaar een stap opzij. Zij was verantwoordelijk voor veel bekroonde en effectieve, disruptive campagnes. 'Ik blijf de grootste ambassadeur van ons mooie Auping merk', zei ze in haar afscheidsbericht dat we al lazen op MarketingTribune waarin ook deze tekst, voorzien van een gedicht, was opgenomen. In hetzelfde 100% vakmedium voor marketeers deelde zij onlangs nog haar avonturen in New York: NYC: 'Big lights will inspire you.'
Digitale timmerfabriek
Houtbewerkingsmerk Deli Home zegt in het persbericht inzake de komst van Stultjens er naar te streven 'dé digitale timmerfabriek' van Europa te worden. Stultjens vult aan: 'Ik kijk er naar uit om het ambacht van houtbewerking bij Deli Home te omarmen en door digitale innovaties te zorgen dat customized home improvement voor iedereen de norm wordt.' Meer info over Deli Home staat hier. Bekijk in het venster hieronder de corporate film over het merk.
(PvWK)
Lees hier kosteloos de 30 berichten over Ine in ons dossier 'Auping'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Campagne 'Kom niet naar Den Bosch' werkt...
- Campagne Bridging the Cap steunt jongvolwassenen met kanker
- Ed Stibbe over PIM nominatie 'Duurzame Verleiding'
- Onderzoek: 'Jongeren gevoeliger voor reacties op social dan...
- Marktplaats wil verkoop tweedehands speelgoed stimuleren
- [column] MarketingAffairs 16: Marketing als groeiversneller
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing