Stultjens marketingdirecteur bij Deli Home

Stultjens marketingdirecteur bij Deli Home
  • Algemeen
  • 1 sep 2023 @ 11:40
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KlantenMerkenPersonalia

Ine Stultjens is vandaag gestart als marketingdirecteur bij Deli Home. Hiervoor was zij jarenlang CMO bij familiebedrijf en 'slaapmerk' Auping. Ook kennen we haar o.m. als keynote op de Nima Marketing Day en bij Swocc.

Stultjens startte in april 2016 bij Auping en zette eerder dit jaar een stap opzij. Zij was verantwoordelijk voor veel bekroonde en effectieve, disruptive campagnes. 'Ik blijf de grootste ambassadeur van ons mooie Auping merk', zei ze in haar afscheidsbericht dat we al lazen op MarketingTribune waarin ook deze tekst, voorzien van een gedicht, was opgenomen. In hetzelfde 100% vakmedium voor marketeers deelde zij onlangs nog haar avonturen in New York: NYC: 'Big lights will inspire you.'

Digitale timmerfabriek
Houtbewerkingsmerk Deli Home zegt in het persbericht inzake de komst van Stultjens er naar te streven 'dé digitale timmerfabriek' van Europa te worden. Stultjens vult aan: 'Ik kijk er naar uit om het ambacht van houtbewerking bij Deli Home te omarmen en door digitale innovaties te zorgen dat customized home improvement voor iedereen de norm wordt.' Meer info over Deli Home staat hier. Bekijk in het venster hieronder de corporate film over het merk.
(PvWK)

Lees hier kosteloos de 30 berichten over Ine in ons dossier 'Auping'



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken