Koning Toto zet kroon op activatie
- Bureaus
- 11 mrt 2019 @ 00:09
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommercialsActivatieVoetbalCampagnes
- 11 mrt 2019 @ 00:09
- Jeroen Mirck
Toto en TBWA\Neboko lanceren een nieuw hoofdstuk in de succesvolle 'Koning Toto'-campagne: 'Own die Kroon.' Rapper/'Koning' Donnie en zijn 'technische staf' Jan Boskamp spelen ook in deze nieuwe campagne de hoofdrol.
De activatie ‘Own die Kroon’ staat centraal, waarbij Toto-spelers kans maken op de echte 'Koning Toto'-kroon én 50.000 euro. Of in de woorden van Donnie: “Word die koning, 50K beloning.'
Arno de Jong, directeur Brands en Portfolio Nederlandse Loterij: 'De campagne met Donnie en Jan Boskamp doet het geweldig. Toto-fans willen Koning Toto zijn. En wat maakt iemand nou meer een Koning, dan een echte kroon? Geldprijzen weggeven kan altijd, maar alleen bij Toto kun je een kroon winnen en een echte Koning Toto zijn.'
Patritia Pahladsingh, managing director van TBWA\Neboko: 'Koning Toto is echt part of culture geworden. Met Carnaval hebben we velen gekleed gezien als Koning Toto. Deze activatie sluit dus perfect aan bij de campagne en de doelgroep.”
In de campagne om ‘Own die Kroon’ zien we onverwachte skills van Jan Boskamp: hij blijkt de meest slicke dansmoves in huis te hebben. De campagne wordt omnichannel uitgerold op TV, social media, online, radio, Digital OOH en in de retailkanalen.
Credits
Opdrachtgever: Toto
Bureau: TBWA\Neboko
Verantwoordelijk bij Toto: René Plas, Sam Depoortere
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Jan Boskamp
- voetbal
- TBWA
- Koning Toto
- dansen
- humor
- Toto
- Bossie
- Donnie
- Own die Kroon
- loterij
- kroon
- campagne
- commercial
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Better Places lanceert online... 15-11-2024
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024