5PM aan de slag voor SIRE
- Bureaus
- 7 nov 2019 @ 10:12
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoYouTube
- 7 nov 2019 @ 10:12
- Lucas Boon
Videobureau 5PM gaat Stichting Ideële Reclame ondersteunen in het succesvol inzetten van YouTube bij campagnes.
Het bureau uit Amsterdam heeft voor SIRE onder meer een YouTube-strategie ontwikkeld en het bestaande YouTube-kanaal geoptimaliseerd. Doel van de samenwerking is betere vindbaarheid van de campagnevideo's en groei in organisch bereik. De samenwerking is inmiddels van start gegaan.
Lucy van der Helm, directeur SIRE, laat weten: 'Het is de eerste keer dat we met een bureau samenwerken dat zich uitsluitend richt op YouTube. We hopen met deze samenwerking ons bereik te optimaliseren, zowel voor de campagnes als het bereik van SIRE.'
Ronen Wolf, co-founder van 5PM, voegt daaraan toe: ‘Met onze kennis kunnen we de maatschappelijke onderwerpen van toekomstige SIRE-campagnes ook op YouTube groots onder de aandacht brengen. YouTube is voor SIRE extra interessant, omdat hiermee de jongere doelgroep beter bereikt kan worden.’
Beeld: still uit SIRE-campagne 'Waardeer het, repareer het'.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024
- Kaliber ontwikkelt nieuwe... 11-11-2024
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024