Ace neemt Off The Record over

Ace neemt Off The Record over
  • Bureaus
  • 15 apr 2021 @ 08:54
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Overname

Digitaal bureau Off The Record in Amsterdam treedt per vandaag toe tot bureaugroep Ace. Met de overname voegt Ace 'data- en growth marketing' toe aan zijn dienstverlening.

Rogier IJzermans, CEO van Ace, zegt: 'We hebben de afgelopen periode flink gebouwd aan het verstevigen van onze merkdienstverlening. Met de overname van Off The Record zetten we de belangrijkste stap naar een meer performance based-werkwijze. Dit bureau is de absolute voorloper op het gebied van data- en growth marketing in Nederland en een van de weinige bureaus die echt geïnteresseerd zijn in de koppeling van data met creatie. Voor ons als bureaugroep is dit essentieel in het bouwen van duurzame geïntegreerde oplossingen voor merken.'

Bas Prass, oprichter van Off The Record, vult aan: 'Mijn doel is altijd geweest om data- en growth marketing op de kaart te zetten. We willen de go-to partij binnen Europa op het gebied van business growth en productinnovatie zijn - zowel voor grote merken als scale-ups die marktleider willen worden. Door ons aan te sluiten bij Ace hebben we deze slagkracht in één keer om ons heen. Ook stelt het ons in staat om het beste talent uit de markt aan te trekken en voorop te blijven lopen.'

Foto v.l.n.r.: Dusty van Steekelenburg (Off the Record), Bas Prass (idem), nogmaals Van Steekelenburg, Rogier IJzermans (Ace).

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken