Gorillas kiest Counter Content
- Bureaus
- 9 jun 2021 @ 10:05
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 9 jun 2021 @ 10:05
- Lucas Boon
PR- en contentmarketingbureau Counter Content gaat aan de slag voor Gorillas, de van oorsprong Duitse 'flitsbezorger' die naar eigen zeggen binnen tien minuten dagelijkse boodschappen bezorgt. Het bureau uit Zaandam wordt verantwoordelijk voor de communicatie van de start-up in Nederland.
De start-up is actief in onder meer Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Haarlem en Groningen. In zijn assortiment legt Gorillas de nadruk op 'vers en lokaal'. Eerder deze maand lanceerde de flitsbezorger zijn introductiecampagne in Nederland, ontwikkeld door Herc.
Dynamische speler
Raymond Bresching, oprichter van Counter Content, zegt: 'Gorillas is een klant die perfect bij ons past: een internationale en ambitieuze start-up. Ik ben er trots op om met deze dynamische speler Nederland te veroveren.'
Luc van Emmerik, general manager Benelux van Gorillas, zegt: 'Door de samenwerking met Counter Content kunnen we onze boodschap nu razendsnel verspreiden binnen de regio's waar we actief zijn of gaan worden. Hierdoor kunnen we ons volledig richten op verdere expansie en onze belofte om klanten binnen tien minuten te bedienen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024
- Kaliber ontwikkelt nieuwe... 11-11-2024
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024