Snoepmerkmaker Perfetti Van Melle kiest voor Barracuda
- Bureaus
- 29 sep 2023 @ 13:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenFood
- 29 sep 2023 @ 13:30
- Peter van Woensel Kooy
Na een intensieve pitch heeft snoepgoedfabrikant Perfetti Van Melle gekozen voor strategisch merkactivatiebureau Barracuda.
Aanleiding van de pitch was de wens van Perfetti Van Melle om alle merkactivaties voor de Benelux onder te brengen bij één bureau.
Olivier Lorent, eigenaar & commercieel directeur van Barracuda, is ervan overtuigd dat zijn team impactvolle merkbeleving kan creëren voor de merken van Perfetti Van Melle: 'Het voelt goed dat we onze expertise mogen inzetten voor mooie merken als Mentos, Look-O-Look, Smint en Klene. Hierdoor kunnen we efficiënter werken en op strategisch niveau veel meer meedenken. De eerste activaties zijn al gestart en we kunnen niet wachten om nog meer activaties verder uit te rollen.'
Barracuda Unincorporated
Barracuda gelooft volgens Lorent dat merken meer moeten zijn dan alleen producten of diensten. 'Ze moeten ervaringen zijn, dynamisch en inspirerend. Het bureau streeft ernaar om die magische momenten te creëren waarop consumenten zich echt verbonden voelen met een merk. Deze unieke aanpak is wat ware merkliefde tot stand brengt.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024
- Kaliber ontwikkelt nieuwe... 11-11-2024
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024