Snoepmerkmaker Perfetti Van Melle kiest voor Barracuda

Snoepmerkmaker Perfetti Van Melle kiest voor Barracuda
  • Bureaus
  • 29 sep 2023 @ 13:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • KlantenFood

Na een intensieve pitch heeft snoepgoedfabrikant Perfetti Van Melle gekozen voor strategisch merkactivatiebureau Barracuda.

Aanleiding van de pitch was de wens van Perfetti Van Melle om alle merkactivaties voor de Benelux onder te brengen bij één bureau.

Olivier Lorent, eigenaar & commercieel directeur van Barracuda, is ervan overtuigd dat zijn team impactvolle merkbeleving kan creëren voor de merken van Perfetti Van Melle: 'Het voelt goed dat we onze expertise mogen inzetten voor mooie merken als Mentos, Look-O-Look, Smint en Klene. Hierdoor kunnen we efficiënter werken en op strategisch niveau veel meer meedenken. De eerste activaties zijn al gestart en we kunnen niet wachten om nog meer activaties verder uit te rollen.'

Barracuda Unincorporated
Barracuda gelooft volgens Lorent dat merken meer moeten zijn dan alleen producten of diensten. 'Ze moeten ervaringen zijn, dynamisch en inspirerend. Het bureau streeft ernaar om die magische momenten te creëren waarop consumenten zich echt verbonden voelen met een merk. Deze unieke aanpak is wat ware merkliefde tot stand brengt.'
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken