Nieuwe merk- en recruitmentcampagne Kindergarden

Nieuwe merk- en recruitmentcampagne Kindergarden
  • Bureaus
  • 23 sep 2021 @ 10:38
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Being There heeft een nieuwe campagne Het zit ‘m in alles uitgewerkt voor Kindergarden, die zowel nieuwe ouders enthousiast moet krijgen als ook om pedagogisch medewerkers te werven.

De campagne loopt vanaf 23 september en wordt per Kindergarden vestiging getarget ingezet met social video, pre-roll en Insta Stories, aangevuld met conversie gedreven social assets.

Pincipes en inzichten

Kindergarden is een keten van kinderdagverblijven die naar eigen zeggen volgens een groot aantal pedagogische principes, inzichten en methodes te werk gaat. Annekee Goedhuis, manager Marketing & Communicatie Kindergarden: ‘Letterlijk te veel om op te noemen. Maar wel belangrijk, het maakt Kindergarden tot wat het is. Wat al die principes en inzichten gemeen hebben is het inzicht waar ze uit voortkomen: dat alles om een kind heen invloed heeft. Alles. En dat je er dus ook alles aan moet doen om te zorgen dat die invloed positief is. Dat is het idee achter de nieuwe campagne.’

Alle factoren tellen mee volgens Goedhuis. Of het nu de vorm, geur of kleur van iets is, de toon van een stem, de sfeer in een ruimte, de tuin, het speelgoed of de contactmomenten. ‘Bij Kindergarden weten we dat alles een positieve invloed kan hebben op de ontwikkeling van een kind. En bij Kindergarden gebruiken we al onze beproefde pedagogische inzichten om daarmee een hele fijne, persoonlijk omgeving voor kinderen te creëren. Een omgeving waarin ze zichzelf optimaal kunnen ontwikkelen in die belangrijke eerste jaren.’

Edward Stolze, strategy director bij Being There: ‘Wat Annekee beschrijft zie je letterlijk terug in de praktijk. Je ziet en voelt hoe goed het allemaal is doordacht. En dat niets toevallig is. Dat hebben we uiteindelijk uitgewerkt naar het campagneconcept: ‘Het zit ‘m in alles’. Het is namelijk niet één specifiek aspect waarmee Kindergarden zich onderscheidt. Het zit hem in de optelsom van al die dingen. Van groot tot klein. Met de campagne willen we ouders, maar ook pedagogisch medewerkers verrassen door ze te laten zien dat Kindergarden op dingen let waar je zelf nog niet eerder bij hebt stil gestaan.’

 

Credits

•          Klant: Kindergarden

•          Verantwoordelijk bij klant: Ellen van der Sprong, Annekee Goedhuis,

Marjolein Wetzels, Meike van Doorne.

•          Concept, strategie en productie: Being There

•          Creatie: Stef Jongenelen, Yona Hümmels

•          Strategie: Edward Stolze, Robrecht Stoekenbroek

•          Account: Jeroen Konings

•          Producer: Britt van de Vlag

•          Media: Created First

•          DOP: Daniel Gallenkamp

•          Audio: AMP

•          Post-productie: Asura Meeste e-commerce shoppers gebruiken smartphone





Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken