Agency On a daily basis is 'official creative supplier' KNVB
- 23 nov 2022 @ 08:23
- ODB
KNVB en agency On a daily basis (ODB) hebben een overeenkomst gesloten waarin de reeds bestaande samenwerking verder wordt geïntensiveerd. ODB mag zich vanaf vandaag ‘official creative supplier’ noemen.
In die hoedanigheid zal het bureau naar eigen zeggen 'nog nadrukkelijker een bijdrage leveren aan marketingcommunicatiecampagnes en content van de KNVB.'
In het verleden heeft de samenwerking met de KNVB onder andere geleid tot de ontwikkeling van de huisstijl van de social mediakanalen van OnsOranje en de OranjeLeeuwinnen.
Daarnaast was ODB verantwoordelijk voor de visuele identiteit van de campagne ‘Ga voetballen als Oranje’, die later bekroond is met een SAN Accent en een UEFA Grow Award.
Tijdens het WK zijn de eerste resultaten vanuit deze hernieuwde overeenkomst al te zien. ODB verzorgt onder meer de campagnestijl voor het Nederlands elftal en Huis van Oranje.
Stefan Agus, hoofd marcom & content bij de KNVB: ‘Door met ODB samen te werken slagen we erin om nog beter aansluiting te vinden bij een nieuwe generatie voetballers en fans en daarmee een bijdrage te leveren aan de groei van voetbal.’
Glenn van der Plaat, mede-eigenaar bij ODB: ‘De afgelopen twee jaar heb ik samen met de andere eigenaren (Yonah van Andel en Pim Berentzen) en het creatieve team intensief samengewerkt met de KNVB. De SAN Accent en uitbreiding van deze samenwerking zijn bekroningen op ons werk. We zijn trots op deze nieuwe uitdaging als official creative supplier.’
ODB is gespecialiseerd in entertainment, sport & fashion en werkt ook voor merken zoals ID&T, Red Bull en Jägermeister.
-
ODB
- Partner: ODB
- Wij zijn: The new generation agency for brands
- Website:https://www.odb.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boeien en binden met Workstuff14-11-2024
- Pearle focust op jongeren in nieuwe... 13-11-2024
- Campagne Artemis Academie promoot... 12-11-2024
- Nieuwe merkcampagne VVV Cadeaukaart:... 12-11-2024
- Portfolio UM12-11-2024
- Kaliber ontwikkelt nieuwe... 11-11-2024