Upfield benoemt The Romans als PR bureau voor Blue Band
- Bureaus
- 30 jan 2024 @ 12:51
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 jan 2024 @ 12:51
- Michiel van Zaane
The Romans Amsterdam is na een pitchproces door Upfield aangesteld als het vaste PR bureau voor Blue Band. Upfield, gevestigd in Amsterdam, produceert plantaardige voeding en is actief in diverse categorieën, zoals margarine, plantaardige romen en plantaardige kazen.
Naast Blue Band maken ook Flora, ProActiv en Violife deel uit van Upfield. The Romans Amsterdam is vanaf heden verantwoordelijk voor alle mediacommunicatie, creatieve activaties en reputatiemanagement van Blue Band.
Judith Hoogendoorn, Head of Marketing Upfield Nederland en België: ‘In dit belangrijke jaar voor Blue Band hebben wij het volle vertrouwen dat we met The Romans de perfecte partner hebben gevonden. De creatieve ambitie en out-of-the-box benadering van The Romans hebben indruk op ons gemaakt tijdens het pitchproces. De connectie met het lokale medialandschap en de ideeën die ze presenteerden, hebben ons geënthousiasmeerd en geïnspireerd. Wij kijken uit naar de samenwerking.’
Sophie Nicholson, Partner bij The Romans Amsterdam, voegt hieraan toe: ‘De kans om een pitch te mogen doen voor zo'n geliefd Nederlands merk was een mijlpaal voor ons en we zijn nog steeds aan het nagenieten van de overwinning. We zijn ontzettend blij dat wij de kans krijgen om de creatieve verandering van Blue Band te mogen realiseren. De energie van het interne team was duidelijk voelbaar tijdens het pitchproces en wij delen hun ambitie om van 2024 een fantastisch jaar te maken. Samenwerken met zowel het interne team van Blue Band als hun overige bureaus is tot nu toe een groot plezier. We kunnen niet wachten om ons werk naar buiten te brengen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- RA*W presenteert After-Cannes talk06-09-2024
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch... 05-09-2024
- Health-e start campagne om digitale... 05-09-2024
- Nieuwe Bolletje-campagne vol pit(jes)04-09-2024
- Winnaars Gerety Awards 2024 bekend,... 03-09-2024
- Bierbrouwerij De 7 Deugden komt met... 03-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing