Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- Bureaus
- 12 mrt 2024 @ 08:29
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 12 mrt 2024 @ 08:29
- Nanny Kuilboer
Het Zwitserleven-gevoel is van toch wel een tikkie elitair naar socialer, menselijker, inclusiever en dichterbij gegaan. Met als thema ‘Een gevoel dat we delen’ gaat de campagne vandaag van start. Het is het eerste werk van Selmore voor Zwitserleven sinds de bureau-oriëntatie in 2023.
Met op de achtergrond de klassieke smartlap O mio babbino caro van Puccini zien we alledaagse tafereeltjes die het nieuwe Zwiterleven-gevoel uitdragen. Paul Pilon, Brand & Creative Lead bij Zwitserleven: ‘Als je praat met mensen en hoort hoe ze hun pensioentijd willen besteden, dan past het beeld van de gepensioneerde man, eenzaam op een wit strand, ver weg van hier, niet meer in de huidige tijdsgeest. Niemand wil alleen oud worden. Mensen blijven graag actief en delen hun pensioentijd het liefst met familie, vrienden of mensen uit de buurt. Daarom een nieuwe koers.’
CREDITS
Verantwoordelijk bij Zwitserleven: Paul Pilon, Geneviève Ho Sam Sooi, Arne Galama, Tim Noomen, Joyce van Otterdijk
Bureau: Selmore Creative Agency
Productiemaatschappij: Bonkers United
Regie: Bram Schouw
Muziek: Cris and Jef Music
Sound: Public Audio Amsterdam
Fotografie: Bibian Bingen
Mediabureau: Dentsu
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Politie wil talePolitie wil talenten... 05-11-2024
- Het Rijksmuseum neemt je mee op een... 05-11-2024
- VGZ vervolgt campagne met Eva Eikhout05-11-2024
- Adnight pakt na Amsterdam en Brussel... 04-11-2024
- ‘Digitaal knooppunt’ maakt... 31-10-2024
- De toenemende groei van podcasts en... 30-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing