Medicore zoekt samenwerking voor marcom en lancering datadriven producten
- Bureaus
- 5 jun 2024 @ 18:11
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Nieuwe klantMarketing
- 5 jun 2024 @ 18:11
- Peter van Woensel Kooy
Medicore is een toonaangevende speler in de gezondheidszorg-tech, die geavanceerde en gebruiksvriendelijke softwareoplossingen voor zorgverleners biedt. Een partnership met Studio Fik moet het merk nu verder optillen.
De samenwerking richt zich zowel op communicatievraagstukken als op creatieve input voor productontwikkeling die Medicore doet. Met een focus op innovatie en kwaliteit wil Medicore de zorgsector transformeren door middel van technologie en data.
De samenwerking tussen Studio Fik en Medicore zal niet alleen gericht zijn op het verbeteren van marketingstrategie en communicatie-uitingen, maar ook op het leveren van creatieve input voor de lancering van nieuwe datagedreven producten die zorgverleners ondersteunen bij het nemen van beslissingen. 'Wij zijn blij met de samenwerking', zegt Siep Kosse, CEO van Medicore. 'Hun creatieve expertise en strategische inzichten helpen ons bij het laten landen van innovaties die het werk van zorgprofessionals ingrijpend zullen verbeteren.' Pepijn Rooijens, creatief directeur van Studio Fik, voegt hieraan toe: 'Heel mooi dat we in een vroeg stadium creatieve ideeën kunnen bedenkende die helpen bij de productontwikkeling.'
(PvWK, foto: Sasun Bughdaryan | Unsplash)
Over Medicore
'Medicore biedt innovatieve datagedreven softwareoplossingen voor de GGZ, jeugdzorg en zelfstandige klinieken. Medicore helpt zorgverleners om efficiënter en effectiever te werken, met als uiteindelijk doel de zorgkwaliteit te verbeteren.'
(bron: Medicore)
Over Studio Fik
'Studio Fik is een multidisciplinair creatief adviesbureau dat gespecialiseerd is in positionering, strategie, conceptontwikkeling, communicatie en design. Met een multidisciplinair team van experts helpt Studio Fik merken met hun positionering en om die op een authentieke en impactvolle manier te communiceren.'
(bron: SF)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Rabobank profileert zich als 'Onze bank' in merkcampagne
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
- Zalando presenteert nieuwe merkpositionering
- RA*W presenteert After-Cannes talk
- Campagne Kom Gewoon brengt Rotterdam Centrum onder de aandacht
- Health-e start campagne om digitale gezondheidsservice te...
Laatste Nieuws
- GVB zoekt Amsterdammers die... 13-09-2024
- Benu lanceert nieuwe merkcampagne13-09-2024
- SuperRebel lanceert meest rampzalige... 13-09-2024
- [marketeer 208] Paul Woltering -... 13-09-2024
- Ben verrast studenten met gratis... 13-09-2024
- Rode Kruis start wervingscampagne... 11-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing