Duurzame viskweker TinyOcean lanceert merkfilm

Duurzame viskweker TinyOcean lanceert merkfilm
  • Bureaus
  • 18 jul 2024 @ 08:59
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Startup TinyOcean, dat zich bezighoudt met regeneratieve en circulaire viskweek, timmert druk aan de weg om hun merk te positioneren. De startup heeft een merkfilm laten maken die de visie van TinyOcean weerspiegelt: een gezonde en duurzame toekomst voor de oceanen.

TinyOcean, met oprichters Michaël Laterveer en Peter Bongaards, vertegenwoordigt de samenkomst van wetenschap en praktische visexpertise. Laterveer, als bioloog en wetenschapper, en Bongaards, als visspecialist, bundelen hun krachten om een oplossing te bieden voor de groeiende vraag naar duurzaam zeevoedsel en oceaan herstel.

‘We wilden onze intrinsieke motivatie – het menselijke verhaal – boven water halen’ zegt Michael Laterveer, co-founder van TinyOcean. ‘Onze oceanen verkeren in crisis en het is tijd voor een nieuwe aanpak. Deze film draagt bij aan het vinden van de juiste partners en investeerders die ons verhaal en onze missie als startup delen.’

Creatief bureau Rise heeft van ‘de bodem’ af gebouwd aan de positionering in samenwerking met Circular Clarity. Rise heeft ook de visuele identiteit en algehele communicatie ontwikkeld. Samen met Vigics maakte het bureau de merkfilm, die de noodzaak benadrukt om binnen de grenzen van onze planeet te leven. Daarnaast toont de film hoe TinyOcean kan bijdragen aan een gezonde en duurzame toekomst voor onze oceanen

‘Het uitbouwen van een merk is net zo belangrijk als de manier waarop we dat doen,’ vertelt Peter Bongaards, co-founder van TinyOcean. ‘Onze innovatie in viskweek moet gepaard gaan met een sterke merkidentiteit die mensen aanspreekt en inspireert. Rise heeft ons geholpen om dit verhaal helder en krachtig naar buiten te brengen.’

Credits:
Opdrachtgever: TinyOcean
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Michaël Laterveer, Peter Bongaards, Leodie Kruidhof, Marco Rog (Circular Clarity), Arjan van Jaaren (Circular Clarity)
Bureau: Rise
Creative Director: Patrick van Haperen
Creative Director: Raphael Kamp
Strategy Director: Marjolein Doets
Designer Director: Gilles Valkenborg
Motion: Teun Kunen
Production company: Vigics
Director: Océane Combeau
Executive Producer: Dwight Groot
Producer: Shina Pieber
Production Assistant: Lucas Buitenhuis
DOP: Fernando Barrientos
1st AC: Quincy Carrilho
Gaffer: Kevin Thompson
Editor: Fernando Barrientos
VFX: David Velt
Music Composer: Lucas Santana
Sound Designer: Robin Overeem (Six Feet High)
Colorist: Fernando Barrientos
Online Editor: Leon Wodtke

Foto: ©Bart van Engeldorp Gastelaars.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken