Hulplijn Helpwanted start campagne voor meer naamsbekendheid

Hulplijn Helpwanted start campagne voor meer naamsbekendheid
  • Bureaus
  • 12 jul 2024 @ 07:34
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Hulplijn Helpwanted, dat zich inzet tegen online grensoverschrijdend gedrag, start dit najaar een campagne om meer naamsbekendheid te krijgen.

Jaarlijks krijgen duizenden jonge Nederlanders te maken met online grensoverschrijdend gedrag. De aard daarvan varieert van het krijgen van ongewenst seksueel getinte appjes tot doxing en sextortion. Helpwanted biedt praktische hulp en een luisterend oor voor iedereen die daarmee te maken krijgt, maar nog te weinig mensen weten dat de hulplijn bestaat.

Johnny Wonder mag nu aan de slag met een campagne om daarin verandering te brengen. Het bureau is bekend met de thematiek van Helpwanted: eerder ontwikkelde het bijvoorbeeld met succes werk voor onder meer het expertisecentrum seksualiteit Rutgers. Daarvoor maakte het bureau de campagne Eerste Hulp bij Ouderongemak, waarin ouders werden ondersteund bij 'ongemakkelijke gesprekken' met hun (basisschool)kinderen tijdens de Week van de Lentekriebels. Daarnaast maakte het bureau recent een campagne om jonge mannen te wijzen op de strafbaarheid van het kijken van seksuele beelden van minderjarigen voor hulplijn Stop it Now!.

De nieuwe campagne van Helpwanted gaat dit najaar live.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken