Motorola lanceert modeshow met AI-kleding

Motorola lanceert modeshow met AI-kleding
  • Bureaus
  • 25 jul 2024 @ 09:20
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Motorola lanceert een fashioncampagne met kleding die geheel door AI is ontworpen. De campagne is een knipoog naar de nieuwe Razr-familie smartphones, die ook een mix zijn van AI en mode.

In de campagne dragen modellen outfits die gecreëerd zijn met behulp van AI en geïnspireerd zijn op het Batwing-logo van Motorola. De zes kleuren van deze vouwbare smartphones worden in elke outfit uitgelicht in deze film.

Elke outfit is samengesteld uit duizenden door AI gegenereerde afbeeldingen en geselecteerd op stijl en materiaal. Deze beelden zijn vervolgens aangepast om het Batwing-logo van Motorola op een natuurlijke en esthetische manier te integreren en daarna met behulp van AI-tools verder verfijnd en geanimeerd. De soundtrack van de film, eveneens door AI gegenereerd, bevat de bekende “Hello Moto” jingle. Met de campagne wil het merk haar missie uitdragen: een toekomst waarin technologie en mode samenkomen.

De campagne is en modeshow zijn in samenwerking met het bureau Heaven en bureau vVce versa ontwikkeld.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken