Wonder Beans kiest voor Gardeners
- Bureaus
- 24 feb 2025 @ 09:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 feb 2025 @ 09:56
- Sjaak Hoogkamer
Gardeners gaat het koffiemerk Wonder Beans ondersteunen op het gebied van merkstrategie, campagnes, activaties en pr.
Met de samenwerking willen de partijen het merk en hun missie breder onder de aandacht brengen.
Wonder Beans zet zich in voor een transparante en eerlijke koffieketen. Door direct bij koffieboeren in te kopen zorgt het bedrijf ervoor dat boeren een leefbaar inkomen krijgen. Daarnaast doet het merk grote lokale investeringen in biodiversiteit en herbebossing. Het merk wil naar eigen zeggen ‘alle koffieplantages wereldwijd omvormen tot CO₂-slurpende Wonder Farms en is daarvoor al met drie grootschalige projecten gestart.’
‘De koffiesector is nu enorm vervuilend, en 45% van de koffieboeren leeft onder de armoedegrens, terwijl grote bedrijven miljarden winst maken,’ zegt Ferry Poppegaai van Wonder Beans. ‘Wij veranderen dat. We halen de industrie uit de koffie door meer terug te geven dan we nemen: we ruimen meer CO₂ op dan we uitstoten en betalen boeren niet het minimum, maar gewoon een eerlijk inkomen. Met Gardeners als partner - een ambitieus bureau met een gedeelde missie - kunnen we ons samen inzetten voor een andere wereld.’
‘Wonder Beans is echt een geweldige aanvulling op ons portfolio,’ zegt Maira Evers van Gardeners. ‘Hun missie om eerlijke en duurzame koffie toegankelijk te maken voor iedereen en daarbij terug te geven aan de natuur en samenleving sluit perfect aan bij onze waarden. We kijken ernaar uit om in partnership te werken aan het merk en te zorgen voor veel zichtbaarheid en merkbekendheid.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Crocodile Agency aan de slag voor Pladis
- Roorda wordt strategisch campagnebureau voor UWV
- Theun Eijkemans volgt Willem-Albert Bol op als CEO
- Europese introductiecampagne Mitsubishi Outlander PHEV Life Is...
- Optimel introduceert nieuwe Probiotica-lijn met uitgebreide...
- Patrick Molleman vertrekt bij OMG
Laatste Nieuws
- Wonder Beans kiest voor Gardeners24-02-2025
- 'Menselijke' campagne moet... 24-02-2025
- 'Pareer misleidende reclame met een... 24-02-2025
- Lama Lama ontwikkelt merkidentiteit... 24-02-2025
- Allianz Direct kiest EssenceMediacom... 24-02-2025
- Brum viert 50-jarig bestaan met... 24-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day