Allianz Direct kiest EssenceMediacom als strategische mediapartner

- Bureaus
- 24 feb 2025 @ 00:58
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 feb 2025 @ 00:58
- Kel Koenen
Allianz Direct heeft EssenceMediacom (onderdeel van GroupM) gekozen als strategische mediapartner na een zorgvuldig selectieproces. De samenwerking omvat Above The Line (ATL) media inkoop, strategieontwikkeling, meting en optimalisatie.
EssenceMediacom zal ook een belangrijke rol spelen in het integreren van mediakanalen om synergie en impact te maximaliseren. Allianz Direct vroeg potentiële bureaus om hun capaciteiten te demonstreren op verschillende belangrijke gebieden, waaronder het ontwikkelen van een jaarlijkse mediastrategie, het beschrijven van hun aanpak voor merk- en performance campagnes, het tonen van expertise in Marketing Mix Modeling en budgetallocatie, het specificeren van methoden voor het meten en optimaliseren van campagnesucces, het presenteren van hun huidige werkmethoden en het schetsen van hun aanpak voor transitiemanagement.
‘Tijdens het selectieproces raakte we onder de indruk van EssenceMediacom. Hun expertise in Marketing Mix Modeling en benadering van het integreren van merk- en performance campagnes waren doorslaggevend in ons besluitvormingsproces. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking waarmee we nog meer mensen op het juiste moment bereiken en hen helpen om snel en makkelijk de verzekering te kiezen die bij hen past’, zegt Jeanine Voulon, Brand & Campagne Marketeer bij Allianz Direct.
‘We zijn vereerd met het vertrouwen dat Allianz Direct in ons heeft gesteld en trots op het feit dat we geselecteerd zijn als hun strategische mediapartner’, stelt Dymfna Bak, onderdeel van het EssenceMediacom client leadership team. ‘Onze gedeelde passie voor innovatie en strategisch inzicht heeft geleid tot een sterke synergie tussen onze teams. We zijn enthousiast om onze expertise in te zetten en samen te werken aan impactvolle campagnes die echt het verschil gaan maken.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De Superbowl-commercial top 5 volgens NYT
- Crocodile Agency aan de slag voor Pladis
- Fairphone: nieuwe merkidentiteit en internationale campagne
- Roorda wordt strategisch campagnebureau voor UWV
- Theun Eijkemans volgt Willem-Albert Bol op als CEO
- Europese introductiecampagne Mitsubishi Outlander PHEV Life Is...
Laatste Nieuws
- 'Pareer misleidende reclame met een... 24-02-2025
- Lama Lama ontwikkelt merkidentiteit... 24-02-2025
- Allianz Direct kiest EssenceMediacom... 24-02-2025
- Brum viert 50-jarig bestaan met... 24-02-2025
- IPG Mediabrands lanceert Mediabrands... 20-02-2025
- Salsa Shop leidt de... 20-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day