Stayokay: praat eens wat meer met elkaar

  • Content
  • 24 mei 2019 @ 10:26
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoContentCampagnes

Ter ere van het 90-jarig jubileum lanceert hostelketen Stayokay in samenwerking met Vice een videocampagne om Nederlanders ‘een stukje socialer' te maken. Centraal hierin staat de magie van een spontaan gesprek met een onbekende.

Onderzoek* van Stayokay wijst namelijk uit dat Nederlanders meer behoefte hebben aan echt contact en dat we minder met elkaar praten dan twintig jaar geleden. Een spontaan gesprek zou ons gelukkiger, begripvoller en minder eenzaam kunnen maken.

In de videocampagne (later vandaag online) genaamd #talktostrangers vertellen Nederlanders vertellen over een bijzonder, grappig of inspirerend gesprek met een onbekende. Ook influencers als Thomas van Grinsven en medewerkers van Stayokay zelf vertellen over gesprekken die hen is bijgebleven.

Ga voor meer informatie naar de website.

*Onderzoek uitgevoerd in samenwerking met Multiscope onder 1.042 respondenten in mei 2019. Lees hier meer resultaten.

 



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken