Makers Avenue verbindt influencertalent met merken
- 20 jul 2021 @ 10:17
- Ryan Baij
Makers Avenue is een nieuw platform waar jongere content creators zich kunnen profileren via eigentijdse merken. Andere gevestigde en potentiële talenten kunnen zich ook aansluiten bij de agency.
Talenten die al samenwerken op dit platform zijn onder andere Gaby Blaaser, Jada Borsato, Donny Roelvink, Janice Blok en Marc Lucas. De campagnes variëren van kleine samenwerkingen op Instagram tot volledige campagnes verspreid over YouTube, social media en digitale billboards. Het team is betrokken bij elke stap van het proces. Makers Avenue begeleidt een nieuwe generatie van disruptive en media-savvy influencers in het creëren van impactvol en relevante content, met de visie: talent first. Campagnebeeld ontstaat normaal gesproken vanuit de branddirectie maar bij talent first bedenken de talenten zelf de campagnes en voeren ze ook uit.
Het team van Makers Avenue wordt versterkt door de expertise van managementbureau Namam van Nathan Moszkowicz. Hij vertelt over het nieuwe project: ‘Betrokken zijn bij een influencer marketing agency was voor ons een organische stap. Wij weten als geen ander wat de impact kan zijn van een goede online-strategie. Met waardevolle content zoeken wij de connectie op met het publiek en community van de talenten én de merken. Naast het opzetten van relevante online-campagnes begeleiden wij de talenten ook in de branding en strategie van hun carrière. Dit is natuurlijk iets wat sterk in ons DNA zit.’
Foto: Donny Roelvink (links) en Gaby Blaaser (rechts)
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing