Nieuwe Swocc publicatie biedt handvatten voor online story telling
- 1 okt 2021 @ 08:23
- Ryan Baij
Swocc-publicatie 83 ‘Succes met storytelling op sociale media’ onderzoekt hoe merken de potentie van verhalen optimaal kunnen benutten op sociale media.
In deze Swocc-publicatie onderzoeken Agaath Flikweert, Komala Mazerant, Kim Stolk en Lotte Willemsen welke factoren bijdragen aan het succes van verhalen die merken delen op sociale media. De publicatie beantwoordt de volgende vragen:
Wat is een merkverhaal?
Waarom vertellen mensen verhalen?
In hoeverre maken merken gebruik van verhalen?
Hoe zetten merken storytelling in op sociale media?
Welke typen verhalen zijn succesverhalen?
Op donderdag 9 december wordt de publicatie gepresenteerd tijdens de boekpresentatie. De onderzoekers bespreken samen met praktijkprofessionals de factoren die zorgen voor succesverhalen op sociale media.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing