[boek] Is Nederland een sterk merk?

  • Design
  • 23 sep 2019 @ 09:36
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Onderzoek

Het Belgische Why5Research en het Nederlandse Mountain Design lanceren na het boek ‘Het Merk België’ nu ook het boek ‘Het Merk Nederland’.

Rik Keessen van Mountain Design: ‘In Het Merk Nederland wordt ons land benaderd als merk. Wie zijn we , wat bindt ons en waar liggen de struikelblokken om als merk eenduidig over te komen in binnen- en buitenland? Door middel van een nieuwe onderzoekstechniek zijn Nederlanders en Britten ondervraagd naar hun mening over Nederland. Er wordt net een tandje dieper gekeken naar wat we echt vinden en hierbij komen verrassende zaken naar boven.’

 

Gebrek aan purpose

Is Nederland een sterk merk? Keessen: ‘Zeker, maar wel een merk dat zijn oriëntatie kwijt is. Het gebrek aan een purpose is de kloof tussen de werknemers en het management van deze BV.’

Geïnteresseerd of meer informatie? Neem dan contact op met Andre de Koning van Mountain Design: andre@mountain.nl of 070-3022080.

 

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken