Racende Jumbo-baas Van Eerd verfilmd en op tv
- Food-en-retail
- 20 mrt 2017 @ 11:25
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - EvenementMarketing
- 20 mrt 2017 @ 11:25
- Redactie Food en Retail
Er komt een tv-serie en film over Jumbo-topman Frits van Eerd en zijn Racing Team Nederland, waarmee hij meedoet aan de 24 uur van Le Mans. Dit werd bekend gemaakt tijdens testritten die op het circuit van Aragon in Spanje is gehouden. Intussen is deze teaser al beschikbaar, waarin het retailmerk goed zichtbaar is. Het Jumbo-race-avontuur groeit zo uit tot een opmerkelijke combinatie van hobby en contentmarketing via verschillende kanalen.
De belevenissen in de aanloop naar de beroemde langeafstandsrace te Le Mans van Frits van Eerd en het team zijn straks in het tv-programma RTL GP Magazine te volgen. Dit meldt Racing Team Nederland op zijn Facebookpagina. 'Hoe hárder je ermee een bocht doorgaat, hoe beter de auto op de weg ligt', vertelt de retailer en Le Mans-debutant Van Eerd aan Distrifood over de testritten en zijn 2017-spec LMP2-auto, 'Die uitdaging vergt vertrouwen. En zodra je dat vertrouwen hebt opgebouwd, kun je er alsmaar sneller mee rijden. Ik ging dan ook twee dagen lang elke sessie weer iets harder. Dat geeft een goed gevoel.’
Wanneer RTL GP Magazine de tv serie en race-film precies gaat uitzenden, is nog niet bekend. Racing Team Nederland plaatste intussen onderstaande teaser op YouTube.
(bronnen: Distrifood, FB)
FB-pagina Racing Team Nederland
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- zichtbaar
- contentmarketing
- Jumbo-topman
- circuit
- Jumbo
- Racing Team Nederland
- Le Mans
- Aragon
- kanalen
- race-avontuur
- Frits van Eerd
- testritten
- verschillend
- opmerkelijk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Doritos lanceert mixed reality portal met 'A Minecraft Movie'
- EasyToys en Kesbeke lanceren augurkvormige vibrator
- Unilever verkoopt The Vegetarian Butcher aan Vivera
- Marit van Egmond vertrekt bij Albert Heijn, Etos en Gall&Gall:...
- Kruidvat stoot bol van troon als sterkste retailmerk
- McDonald’s introduceert Old Amsterdam kaasbitterballen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn breidt eigen merk Blue... 31-03-2025
- Beste webwinkels van Nederland... 31-03-2025
- Holland & Barrett omarmt de kracht... 31-03-2025
- Jumbo start campagne 'Pasen maak je... 31-03-2025
- Nescafe presenteert opmerkelijke mix... 27-03-2025
- Circana Merken Top 100: 'Positie... 26-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center