Dirk 'beste supermarkt' van het jaar bij Retailer of the Year
- Food-en-retail
- 22 sep 2020 @ 15:34
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - AwardsMarketing
- 22 sep 2020 @ 15:34
- Peter van Woensel Kooy
Voor het tweede jaar op rij mag Dirk zich de ‘Beste supermarkt van Nederland’ noemen. Ruim 240.000 consumenten brachten hun stem uit op bijna 500 retailers tijdens de ABN Amro Retailer of the Year verkiezingen 2020. In de categorie Supermarkten stemden de meeste consumenten op Dirk en hierdoor mag Dirk de felbegeerde publieksprijs toevoegen aan zijn prijzenkast.
Tijdens het Retail Outlook Event werden de categoriewinnaars bekend gemaakt. Marcel Huizing, directeur Dirk, nam de prijs digitaal in ontvangst. ‘Ik ben enorm blij dat klanten het meest op Dirk hebben gestemd. Dit is een groot compliment voor alle Dirk collega’s. We hebben met zijn allen een lastige tijd achter de rug met corona. Elke dag zijn wij open gebleven om onze klanten te voorzien van hun boodschappen, terwijl vele andere winkels de deuren moesten sluiten. Dat was niet altijd makkelijk en toch bleef iedereen zijn schouders er onder zetten. Als je dan te horen krijgt dat klanten dit waarderen, vooral nu, dan is dat enorm fijn! Bedankt voor alle stemmen! Ik waardeer dit enorm', aldus Huizing.
Beste winkelketen van Nederland
Met deze publieksprijs op zak kan Dirk nog overall winnaar worden van de titel ‘ABN Amro Beste Winkelketen van Nederland’ award. Op donderdag 29 oktober 2020 worden de overall prijzen uitgereikt.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- . Marcel Huizing
- corona
- gestemd
- Dirk
- directeur
- ABN Amro
- digitaal
- 2020
- categorie
- RotY
- Q&A
- lastige tijd
- streaming
- winnaar
- groot compliment
- Retail Outlook Event
- Dirk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Brouwerij 't IJ: Amsterdam 750 verdient overdreven iconisch bier
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Nieuw onderzoek toont groeiende populariteit van afhaalpunten...
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Gratis wassen bij Coolblue Energie05-11-2024
- Er moet er een de eerste zijn:... 05-11-2024
- Ingrid van Kempen (Ohra): 'We gaan... 05-11-2024
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland... 04-11-2024
- Blokker krijgt uitstel van betaling 04-11-2024
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary... 01-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing