Oostappen Vakantieparken en Oos Kesbeke in zaken

Oostappen Vakantieparken en Oos Kesbeke in zaken
  • Food-en-retail
  • 14 jun 2021 @ 08:40
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Peter Gillis, eigenaar van Oostappen Vakantieparken en producent van tafelzuur Oos Kesbeke presenteren met bureau Social Media Helden een bijzondere zomeractie.

Peter Gillis (links op de foto) is de oprichter en eigenaar van elf Oostappen Vakantieparken. 'Peter is een échte ondernemer met een passie voor jukeboxen, slotmachines, exclusieve motoren en foodmerk Kesbeke', vertelt Michel Moet van SMH, 'Oos Kesbeke is dé trotse eigenaar van Kesbeke, een familiebedrijf sinds 1948. Oos is een Amsterdammer in hart en nieren. Bij Oos staat altijd, en voor iedereen de deur open. Hij is een maatschappelijk verantwoord ondernemer en verkiest altijd kwaliteit boven kwantiteit.'

Door augurken gratis vakantie
Wie een potje tafelzuur van Kesbeke koopt in de supermarkt, kan meedoen aan de online-prijsvraag of de Kesbeke foto-actie #ZuurophetPark, waarbij kans gemaakt wordt op een gratis verblijf. Op de actiedeksels is een boekje te vinden, met daarin een camping tip, kortingsvoucher, een weetje en het deelnameformuliertje voor de prijsvraag.

'Smaakmakende persoonlijkheden'
Waarom is juist voor deze merkcombinatie gekozen? Moet: 'Oostappen Vakantieparken en Kesbeke… Twee bedrijven die verschillende producten leveren gaan samen aan de slag. Niemand zag het aankomen en dat is juist de gedachte erachter! Peter en Oos zijn twee smaakmakende persoonlijkheden. Betaalbare producten voor Jan en Alleman. Beide heren zetten zich in om een glimlach op ieders gezicht te toveren. Oos doet dat bij iedere gelegenheid op de diverse tafels, en Peter op zijn beurt met familievakanties. Bij beide mannen speelt de familie een grote rol, dit is dan ook één van de redenen dat zij samen dit avontuur aan gaan.'

De actie gaat vandaag van start.
(PvWK)

Gillis (l.) en Kesbeke (r.)

Peter Gillis en MIchel Moet (r., Social Media Helden) in magazijn Kesbeke

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken