Online bezorgabonnement 'Jumbo Bezorgeloos' nu beschikbaar voor klanten

Online bezorgabonnement 'Jumbo Bezorgeloos' nu beschikbaar voor klanten
  • Food-en-retail
  • 11 jul 2022 @ 10:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodDistributie

Komende weken krijgt Jumbo Bezorgeloos, het nieuwe bezorgabonnement van Jumbo voor online boodschappen, landelijke dekking. Jumbo viert de uitbreiding van deze service met een speciale zomeractie voor nieuwe abonnees.

Klanten die in de actieperiode van 7 juli t/m 21 augustus a.s. een bezorgabonnement voor drie maanden afsluiten, krijgen één maand gratis. Deze voordelige manier om kennis te maken met het gemak van thuisbezorgde boodschappen is bij uitstek geschikt voor Jumbo klanten die regelmatig online bestellen en willen besparen op hun bezorgkosten.

Gemak en besparen
Aan de landelijke introductie van Jumbo Bezorgeloos is een gerichte pilot voorafgegaan. Zo kregen diverse online klanten de afgelopen tijd de mogelijkheid een bezorgabonnement af te sluiten en hun ervaringen te delen met Jumbo. Deze klanten waren te spreken over het gemak van ‘Bezorgeloos’ en de besparingen op de bezorgkosten die zij hiermee realiseerden. De service wordt nu beschikbaar voor álle particuliere online klanten van Jumbo. Tijdens de zomeractie kunnen zij extra voordelig kennismaken met Jumbo Bezorgeloos.

Koopgewoontes
Operationeel directeur Cees van Vliet van Jumbo: 'We merken dat het online bestellen van boodschappen voor steeds meer Jumbo klanten een vast onderdeel is van hun koopgewoontes. Ze kiezen bijvoorbeeld voor het laten thuisbezorgen van de weekboodschappen en bezoeken daarnaast onze winkels voor aanvullende verse producten en andere extra producten. Wij vinden het belangrijk om onze klanten, zowel online als in de winkels, de leukste boodschap te bieden, door middel van een groot assortiment, de beste service én euro’s goedkoper. We willen dat onze klanten elke dag weer ervaren dat ze bij Jumbo op één staan, juist ook als het gaat om gemak en voordeel. Jumbo Bezorgeloos past helemaal in dat plaatje.'
(PvWK)

Meer informatie over Jumbo Bezorgeloos staat hier.

Over Jumbo Supermarkten
'Jumbo is een Brabants familiebedrijf met een rijke ondernemershistorie. In 1921 begonnen als groothandel en sindsdien een indrukwekkende groei doorgemaakt naar inmiddels de tweede supermarktketen van Nederland. 2021 was een bijzonder jaar voor Jumbo. Het 100-jarig bestaan van het familiebedrijf werd gevierd en als bekroning op 100 jaar ondernemerschap werd de organisatie vereerd met het Koninklijk predicaat. Door de klant altijd centraal te stellen is Jumbo één van de best gewaardeerde supermarkten van Nederland. En dat werd in 2021 wederom bevestigd toen Jumbo voor de negentiende keer werd verkozen tot beste landelijke supermarkt volgens het GfK Kerstrapport. Jaarlijks mag Jumbo ruim 10 miljoen klanten verwelkomen in meer dan 700 winkels en middels haar online bestel- en bezorgservice via Jumbo.com en de Jumbo app. Sinds 2019 is Jumbo ook actief in België en telt daar inmiddels bijna 20 winkels. Jumbo wil lekker en gezond eten makkelijk bereikbaar maken voor iedereen. In alles wat Jumbo doet, staan de wensen, behoeften en verwachtingen van de klant voorop. De supermarktketen zet met ruim 100.000 collega's alles op alles om klanten te blijven verrassen en inspireren en hen elke dag de leukste boodschap te bieden. In alle winkels én online wordt de unieke Jumbo formule gevoerd, met de combinatie van een groot assortiment én de beste service én euro's goedkoper. Klanten kunnen daarbij altijd vertrouwen op de 7 Zekerheden van Jumbo. Jumbo is trotse sponsor van Max Verstappen (Team Lotto-NL).'

(bron: Jumbo)

 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken