Bakker Daan bakt ze divers voor Bolletje
- Food-en-retail
- 22 aug 2023 @ 07:59
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 22 aug 2023 @ 07:59
- Michiel van Zaane
Met de nieuwe televisiecommercial van Bolletje, die in de week van 21 augustus van start gaat, wil het merk de brede variatie aan Bolletje crackers onder de aandacht brengen.
In de nieuwe televisiecommercial van Bolletje bakt bakker Daan, het gezicht van Bolletje, crackers voor iedere smaak en elk moment: van vezelrijk en voedzaam tot licht en luchtig. Karlijn Ordelmans (Bolletje): ‘We bieden veel variatie met onze crackers. Door ons assortiment continu te vernieuwen en verbreden, blijven we relevant. We richten ons op verschillende generaties met bijbehorende dominante gedragsprofielen. Deze profielen vormen de basis voor de nieuwe campagne.’
Naast bakker Daan worden verschillende personages geïntroduceerd. Deze uitgesproken karakters brengen de eigenschappen van de desbetreffende cracker in beeld. Zo geniet de vogelspotter van de vezelrijke Bolletje Ontbijtcracker en kiest een veganist voor de Bolletje Groentecracker, met 50% groente en 30% minder koolhydraten. De filmische decors brengen de verschillende karkaters tot leven.
De televisiecommercial is geproduceerd door Hazazah en Havas Rise. Merel van Lith (Havas Rise): ‘Binnen twee dagen hebben we zeven verschillende scenes gedraaid. Door de productie te concentreren zijn we efficiënt en kunnen we langer vooruit. In de eerste televisiecommercial worden drie karakters in beeld gebracht. Later dit jaar volgen er meer karakters én crackers. Zo blijven we verrassen en inspelen op de behoeften in de markt.’
Credits:
Opdrachtgeven: Karlijn Ordelmans, Lotte Boerrigter
Creatie: Havas Lemz
Creative producer: Havas Lemz
Strategie: Havas Lemz
Agency producer: Havas Rise
Regie: Rob Lücker (HazazaH)
Grading en Online: The Compound
Geluid: Public Audio
Muziek: Remus Ockels
Fotografie: Anne van Zantwijk
Foto: Campagne Bolletje, Havas Lemz.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Ruud Gullit ambassadeur van Skechers
- MediaMarkt organiseert training AI voor studenten
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- Ana Henriques (TUI): Ik ben de weegschaal tussen marketing en...
- Bol bundelt krachten met kringloopwinkels in Nederland en België
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Voedselbanken en Albert Heijn samen... 06-09-2024
- Gen Z en Millennials zoeken... 06-09-2024
- Blokker nieuwe partner van De Grote... 05-09-2024
- AH en WWF starten Dieren laten van... 04-09-2024
- Relais Châteaux kiest voor Bamboo... 04-09-2024
- Achtste 'Food100'-lijst bekend 04-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing