[gastblog] Boek over Paul Polman leest als een thriller
- Food-en-retail
- 15 apr 2020 @ 11:39
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - StorytellingMarketingMVO
- 15 apr 2020 @ 11:39
- Gastblogger
‘Het grote gevecht & het eenzame gelijk van Paul Polman’ van onderzoeksjournalist Jeroen Smit leest als een thriller, stelt marketingstrateeg Maarten Verhoeven. Hij beveelt het je van harte aan.
Tien jaar lang probeert pionier Paul Polman, met zijn Unilever Sustainable Living Plan (USLP), de wereld een stukje beter te maken. De USLP-doelen zijn deels gerealiseerd, de duurzame Unilever merken groeien 70% harder dan de rest en met zo’n 2 miljoen open sollicitaties per jaar staat Unilever in de top van de meest gewilde werkgevers. Bovendien heeft het aandeel Unilever het - in Polman’s periode - substantieel beter gedaan dan het aandeel P&G en Nestlé.
Paul Polman kan trots zijn op het resultaat. Zo ook Jeroen Smit, hij heeft opnieuw aangetoond het vak van onderzoeksjournalistiek te beheersen als geen ander!
Maarten Verhoeven
marketingstrateeg
Het boek is o.a. hier te bestellen of hier
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- mvo
- onderzoeksjournalist
- aan
- eenzaam
- merk
- gelijk
- Maarten Verhoeven
- marketing
- harte
- moed
- Paul Polman
- thriller
- sustainable
- Het grote gevecht
- strateeg
- Unilever
- Jeroen Smit
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Doritos lanceert mixed reality portal met 'A Minecraft Movie'
- EasyToys en Kesbeke lanceren augurkvormige vibrator
- Unilever verkoopt The Vegetarian Butcher aan Vivera
- Marit van Egmond vertrekt bij Albert Heijn, Etos en Gall&Gall:...
- Kruidvat stoot bol van troon als sterkste retailmerk
- McDonald’s introduceert Old Amsterdam kaasbitterballen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Beste webwinkels van Nederland... 31-03-2025
- Holland & Barrett omarmt de kracht... 31-03-2025
- Jumbo start campagne 'Pasen maak je... 31-03-2025
- Nescafe presenteert opmerkelijke mix... 27-03-2025
- Circana Merken Top 100: 'Positie... 26-03-2025
- Claire van Beek (Moodiesundies):... 26-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center