Hillenaar Outdoor breidt uit met locatie bij Zwijndrecht
- Media
- 25 apr 2022 @ 08:57
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ReclameOutdoor
- 25 apr 2022 @ 08:57
- Peter van Woensel Kooy
Deze locatie is onder meer bekend van de dagelijkse filemeldingen. De A16 bij Zwijndrecht is één van de drukste snelwegen van Nederland. Hillenaar Outdoor exploiteert er vanaf 1 mei een nieuw digitaal mega scherm.
'Een absolute toplocatie voor adverteerders', concludeert CEO Peter Heemskerk. 'Dit object is bevestigd aan het pand van KoffiePartners en bevindt zich op nog geen 45 meter van de snelweg. Maximale impact dus.'
Hillenaar Outdoor investeert fors in duurzame uitbreiding van het netwerk. 'We kijken heel kritisch naar relevante uitbreiding en meerwaarde voor onze adverteerders. Kwaliteit van de locaties gaat boven kwantiteit. Het nieuwe scherm langs de A16 bij Zwijndrecht illustreert die ambitie en is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met KoffiePartners.' Per week passeren meer dan 600.000 weggebruikers deze locatie. 'Een immens aantal. Hiermee kunnen adverteerders snel een megabereik opbouwen. Zowel individueel als in combinatie met andere masten van Hillenaar Outdoor.' De onderneming timmert fors aan de weg. 'En daarmee gaan we vol overtuiging verder', aldus Heemskerk. 'Vrijwel maandelijks kondigen we op dit moment nieuwe Digitale Reclamemasten aan in verschillende delen van Nederland. Onze media bewijzen keer op keer hun kracht omdat de impact ervan erg groot is.' Hij omschrijft zijn masten als massamedium. 'Je kunt er niet omheen. Buitenreclame kun je niet uitzetten of wegzappen. Alle weggebruikers komen ermee in aanraking. Voor adverteerders is belangrijk dat Digitale Reclamemasten op de goede locatie staan zodat de juiste doelgroepen worden bereikt. In dat kader bewijst het netwerk van Hillenaar Outdoor zich keer op keer als zeer kwalitatief.'
Paradepaardje
Adverteerders kunnen heel regionaal – dus selectief – een Digitale Reclamemast inzetten of als onderdeel van een landelijke campagne. 'In het laatste geval genereer je echt een miljoenenbereik. In dat kader is de A16 bij Zwijndrecht natuurlijk een waar paradepaardje. Het is een zeer belangrijke verbindingsweg tussen Rotterdam en België. Er passeert ontzettend veel zakelijk verkeer langs deze locatie. Dat maakt adverteren op ons scherm super interessant.'
Het feit dat vrijwel alle locaties van Hillenaar Outdoor tegenwoordig digitaal zijn, vergroot daarbij de flexibiliteit. 'Je kunt ontzettend creatief met campagnes omgaan. Bijvoorbeeld door de inhoud ervan te wisselen op basis van het tijdstip. Op de A16 staan vrijwel dagelijks files. In de spits kun je daar de boodschap op aanpassen.' Het nieuwe object ter hoogte van Zwijndrecht is beschikbaar vanaf 1 mei 2022. Boeken is nu al mogelijk, zegt Heemskerk.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- NMO maandoverzicht: Gouden Televizier-Ring 2024 best bekeken
- Radiocampagne tegen btw-verhoging kranten en tijdschriften
- 'GerdaLentenHavertong' is Harper's Bazaars Woman of the Year...
- Dove en Vogue Nederland lanceren Embrace your real beauty
- Publieke omroepen profileren zich in gezamenlijke campagne
- [column] Radio killed the video star
Laatste Nieuws
- [update] Bevriezing BTW op lezen,... 14-11-2024
- [onderzoek] ‘Kremlin-propaganda... 14-11-2024
- Publieke omroepen profileren zich in... 12-11-2024
- Dove en Vogue Nederland lanceren... 11-11-2024
- Radiocampagne tegen btw-verhoging... 08-11-2024
- NMO maandoverzicht: Gouden... 07-11-2024