Barry Doodeman nieuwe Sales Director Mediahuis

Barry Doodeman nieuwe Sales Director Mediahuis
  • Media
  • 3 okt 2022 @ 11:02
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • SalesZakelijkPersonalia

Met ingang van maandag 3 oktober 2022 zal Barry Doodeman van start gaan als Sales Director bij Mediahuis Nederland. Doodeman brengt een schat aan ervaring mee en werkte geruime tijd als Directeur Verkoop Spot & Digital bij RTL Nederland.

Als Sales Director zal hij eindverantwoordelijk zijn voor drie verschillende salesteams. Daarnaast zal hij plaatsnemen binnen het managementteam van de B2B-afdeling van Mediahuis Nederland.

Boaz Shkolnik, Director of Advertising, zegt: 'We hebben een succesvolle periode achter de rug binnen Advertising. Onze groei en ambitie is nog lang niet uitgeblust. Met Barry hebben we de ideale man aan boord om onze teams naar een nog hoger niveau te tillen.'

Barry Doodeman: ‘Voor mij is deze rol bij Mediahuis extra bijzonder omdat ik hier direct na mijn studie mijn medialoopbaan ben begonnen. Hoewel er in de tussentijd ongetwijfeld veel veranderd is, denk ik dat een aantal gedeelde waarden nog steeds overeind staan: trots op de producten en plezier hebben in je werk. Ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan!’

Over Mediahuis Nederland
Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie, regionale dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander) en digitale merken zoals Dumpert, Culy, NSMBL, J/M Ouders, Jaap, Metro en GroupDeal. Recent is het portfolio verrijkt met de merken van Mediahuis Limburg en Mediahuis Noord.

Mediahuis gelooft in onafhankelijke journalistiek en sterke en relevante media. De relatie met de klant staat centraal bij iedere strategische keuze. Voor adverteerders is Mediahuis een creatief en strategisch partner; met totaaloplossingen waarbij strategie, creatie, data en bereik worden gecombineerd.

Ga voor meer informatie over Mediahuis naar www.mediahuis.nl.

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken