Vernieuwd tijdschrift TGI lanceert The Gay Issue: 'Love is love'

Vernieuwd tijdschrift TGI lanceert The Gay Issue: 'Love is love'
  • Media
  • 28 jul 2023 @ 11:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • UitgeefstrategieDoelgroepenStorytelling

Het vernieuwde tijdschrift TGI presenteert in de periode van Pride 2023 The Gay Issue, over liefde, humor en positiviteit. 'Weg met het verdomhoekje, tijd voor de spotlight. Love is love', stelt de redactie.

In een wereld waarin liefde in al haar vormen gevierd zou moeten worden, is het hoog tijd voor een tijdschrift dat de schijnwerpers richt op de liefde van de gay community, licht Brigitte Midavaine, oprichter en uitgever TGI - The Gay Issue, toe: 'Dames en heren en iedereen daartussenin... maak je klaar voor The Gay Issue, ook bekend als TGI, de enige lifestyle glossy met een flinke dosis humor en een ton liefde voor de hele gay community in Nederland en Vlaanderen!'

Midavaine is volgens de redactie een 'uitgeefdiva' die al ruim twintig jaar de wereld verwent met niche magazines. 'In 2015 had ze echter een briljant idee dat meteen duidelijk was: The Gay Issue! Met een naam die voor de doelgroep geen uitleg behoeft, begon TGI als een beweging om 'gay zijn' uit het verdomhoekje te halen en te laten stralen op hun eigen manier.'

TGI heeft een missie die luid en duidelijk klinkt: 'liefde is liefde, punt uit. Of je nu van mannen houdt, vrouwen, of jezelf soms in het verkeerde lichaam voelt - iedereen die zichzelf wil zijn en lief heeft wie hij, zij of X wil, is welkom in de TGI-familie. Liefhebben is immers de normaalste zaak van de wereld. En dat is precies waar TGI voor staat.'

The Gay Issue is er voor iedereen die van mooie en leuke dingen houdt, die geïnteresseerd is in boeiende mensen en die zichzelf graag uitdaagt. Het magazine is er volgens de uitgever voor mannen, vrouwen, en iedereen die daartussenin valt. 'TGI wil niemand uitsluiten, want laten we eerlijk zijn: dat gebeurt al genoeg. We bespreken mode, lifestyle, gadgets en natuurlijk liefde - en dit alles doen we met een knipoog. Want wie zegt dat tijdschriften altijd serieus moeten zijn? Bovendien staat toegankelijkheid bij TGI hoog in het vaandel. We willen positiviteit uitstralen en een natuurlijke acceptatie voor de hele LGBTQIA+-community creëren. Onze nieuwe vormgeving is kleurrijk en verrassend, net als onze doelgroep van alle generaties in Nederland en Vlaanderen. Toegankelijk en leesbaar voor iedereen, dat is ons doel. Dus beste lezer, of je jezelf nu ziet als een lid van de gay community of gewoon iemand die de wereld wil verkennen met een open hart, jij bent welkom bij The Gay Issue. Sluit je aan bij onze beweging, waar liefde, humor en positiviteit hand in hand gaan, en laten we samen het verdomhoekje voorgoed veranderen in een spotlight van liefde en acceptatie.'
(PvWK, beeld: cover TGI)

'Love is love, en bij TGI vieren we dat met stijl en een vleugje humor!'


De nieuwe TGI – The Gay Issue nr 21 augustus t/m oktober 2023 is sinds vrijdag 28 juli te koop in Nederland en vanaf dinsdag 1 augustus in Vlaanderen. Meer info op: www.thegayissue.com

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken