Global neemt reclamemasten Hillenaar over
- Media
- 26 aug 2024 @ 11:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 aug 2024 @ 11:46
- Sjaak Hoogkamer
Per 1 september breidt Global zijn Digital Out-of-Home netwerk verder uit met de exploitatie van 66 digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen.
Global neemt namelijk het volledige digitale netwerk van Hillenaar over. Met deze strategische uitbreiding beschikt Global naar eigen zeggen ‘over alle belangrijke buitenreclame objecten in Nederland. Van de bushokjes op straat tot aan de digitale schermen op tankstations, treinstations, in winkelcentra, winkelstraten, supermarkten en nu ook langs de Nederlandse snelwegen.’
De digitale snelwegmasten bieden een landelijke spreiding inclusief een aanwezigheid in de vier grootste steden van Nederland: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
Eric Kip, managing director Global: ‘De snelwegmasten waren de laatste belangrijke schakel om alle toonaangevende vormen van buitenreclame aan te kunnen bieden. Adverteerders hebben nu de mogelijkheid de consument gedurende de hele reis vanuit huis tot de eindbestemming op het juiste moment te bereiken. Hiermee spelen we in op de groeiende vraag naar buitenreclame als enige echte massamedium.’
Peter Heemskerk, CEO Hillenaar Outdoor: ‘Het is voor ons een logische stap die vooral in het belang is van onze adverteerders en de toekomst van ons portfolio. Door de exploitatie van onze objecten onder te brengen bij Global Media & Entertainment, stellen we onze klanten in staat om nog beter hun doelgroep te bereiken en kunnen we verder focussen op het beheer van de masten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Top 5-TikTok-trends: Bye bye B&B, patatje hagelchup en...
- BNR start nieuw radiostation: BNR Business Beats
- G-Star laat torturner nieuwe collective showen
- Programma “Trap Er Niet Influencer” onderzoekt trends en...
- Ekdom organiseert welkomstfeest voor luisteraars Radio Veronica
- TV-reclamemarkt daalt tot 426 miljoen in eerste helft 2024
Laatste Nieuws
- PXR geeft tijdschriften Hearst uit13-09-2024
- Boekenbranche exposeert tegen... 12-09-2024
- Martha Riemsma nieuwe algemeen... 11-09-2024
- Slimste mens meest bekeken, laat... 11-09-2024
- EssenceMediacom wint pitch ABN Amro09-09-2024
- BNR start nieuw radiostation: BNR... 06-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing