Allsecur verder onder de naam Allianz Direct

  • Online
  • 29 jul 2019 @ 10:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • E-commerce

Dit najaar zal online verzekeraar Allsecur verder gaan onder de naam Allianz Direct en neemt hiermee de naam van het moederbedrijf Allianz aan. Sinds de start in 2008 is Allsecur al onderdeel van Allianz.

Allianz Direct blijft een aparte activiteit binnen de Allianz Group. De naam en huisstijl veranderen, maar het contract van de huidige Allsecur-klanten blijft hetzelfde. De merknaam van het moederbedrijf wordt nu aangenomen, omdat vier Europese online merken van Allianz worden samengevoegd tot één Europees verzekeringslabel. Voor de Nederlandse markt blijft Allianz Benelux de risicodraagster. Het merk Allsecur verdwijnt de komende maanden geleidelijk uit de markt.

Het merk Allsecur gaat op in Allianz om schaalvoordelen op Europees niveau te vergroten

Het komende jaar worden vier online merken van Allianz in Nederland (Allsecur), Duitsland (Allsecur), Italië (Genialloyd) en Spanje (Fénix Directo) samengevoegd tot één Europees label, waar klanten direct online hun verzekering kunnen afsluiten. Door de toevoeging ‘Direct’ wordt duidelijk dat mobiel en digitaal voorop staan. Ron Adams, Marketing & Sales Manager bij Allsecur: ‘Door deze verandering vergroten we onze schaalvoordelen op Europees niveau en dat is gunstig voor ons en voor de klant. We kunnen onze diensten sneller en simpeler naar onze klanten brengen.‘

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken