Spotler Group neemt Squeezely over

Spotler Group neemt Squeezely over
  • Online
  • 3 aug 2021 @ 12:22
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • E-commerce

De Spotler Group neemt Squeezely over en voegt het customer data platform toe aan het groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven.

Met customer data platform Squeezely kan het klantgedrag in kaart worden gebracht, opgeslagen worden en via één logische en gebruiksvriendelijke interface kan er vervolgens actie worden ondernomen. CEO Spotler Group Lee Chadwick: ‘We zijn zeer verheugd om Squeezely te verwelkomen in de groep. Squeezely zal blijven bestaan als een op zichzelf staand merk en organisatie, daarnaast zijn we al begonnen met het verdiepen van de integratie met onze e-mailplatforms, zodat klanten direct profiteren van de overname. Wij geloven sterk in het bieden van keuze aan onze klanten. Squeezely zal daarom ook blijven integreren en samenwerken met andere ESP’s in de markt en ook zullen de ESP-oplossingen van onze Groep - Spotler en Tripolis - nog steeds integraties bieden met andere CDP's. De wensen van een marketeer zijn verweven in ons DNA en we willen dan ook dat iedereen de tools voor handen heeft om gepersonaliseerde klantervaringen te kunnen leveren.’

Voor Squeezely biedt de Spotler Group een ‘fantastisch platform om onze reis met Squeezely naar het volgende niveau te brengen’, aldus oprichter Squeezely Tim Hoefnagel. Hij vervolgt: ‘Ons team heeft grootse plannen op de roadmap en als onderdeel van de groep kunnen die nu versneld worden uitgevoerd. Daarnaast worden we erg enthousiast van de samenwerking met het Spotler Group AI-team om de ambities voor onze klanten in rap tempo verder te ontwikkelen.’

‘Spotler was een van Squeezely’s eerste technologie-integratiepartners’

Meer dan drie jaar geleden koppelde Squeezely al met Spotler om gezamenlijk automatisering van e-mail marketing in e-commerce naar een hoger niveau te brengen. Hoefnagel: ‘Spotler was daarmee een van Squeezely’s eerste technologie-integratiepartners. Samen hebben we inmiddels oplossingen geleverd voor verschillende e-commerce- en reisorganisaties, wat enorme voordelen oplevert voor de klanten van deze organisaties. Deze synergie wordt nu voortgezet met de recente samenwerking tussen Squeezely en Tripolis. Het Tripolis-product Webpower wordt op dezelfde manier met Squeezely geïntegreerd, als eerder met Spotler en andere ESP-platforms is gedaan. Hiermee krijgen klanten van Tripolis toegang tot dezelfde grote kansen die geautomatiseerde personalisatie in de gehele klantreis biedt.’

Spotler Group
Spotler Group heeft meer dan 50 jaar gecombineerde ervaring in marketingtechnologie en helpt marketeers in heel Europa met succesvolle, resultaatgerichte campagnes op basis van waardevolle inzichten. Met meer dan 2.500 klanten in 8 Europese landen die jaarlijks meer dan 4 miljard berichten verzenden, is Spotler Group een sterke Europese speler in e-mailmarketing en marketingautomatisering. Elk bedrijf binnen de Spotler Group heeft in de loop van de tijd zijn eigen technologie ontwikkeld, waarvan de waarde wordt weerspiegeld in de gezamenlijke uitwisseling, ontwikkeling en integratie van technologieën binnen de groep. Dit biedt klanten en partners van de Spotler Group grote voordelen op het gebied van kosten, innovatieve en toekomstbestendige software.

Squeezely
De klantreis blijft met Squeezely niet beperkt tot e-mail, maar is echt omnichannel. Het platform beschikt over een toolkit voor websitepersonalisatie, daarmee worden websites eenvoudig aangepast aan de smaak van de klant, met behulp van de ingebouwde ‘product recommendation engine’ kunnen de meest relevante producten worden voorspeld. Vanuit Squeezely worden alle marketingkanalen bereikt vanuit een centraal platform. Data kunnen worden gebruikt op de website, in e-mail, via advertentieplatforms als Facebook en Google, maar ook voor pushmeldingen die op het juiste moment de klantervaring verrijken. Met meer dan 100 e-commerce klanten heeft Squeezely zijn belofte waargemaakt: eenvoudig bouwen van klantreizen over meerdere kanalen. Het platform wordt ingezet om visueel klantreizen op te bouwen met kant-en-klare sjablonen voor onder meer verlaten website- en winkelwagencampagnes. De eenvoudige drag-and-drop journey builder biedt de unieke mogelijkheid om ook eenvoudig aangepaste klantreizen te bouwen en daarbij gebruik te maken van alle verzamelde gedragsdata. Gepersonaliseerde klantbelevingen via alle kanalen worden hiermee eindelijk echt mogelijk.

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken