Biografie Kel werkt al meer dan 20 jaar in de contentindustrie. Als hoofdredacteur/head of content was hij verantwoordelijk voor zo'n dertien multichannel (print, online, socials, video, live, etc) mediaplatforms bij diverse uitgeverijen en ondernemingen in binnen- en buitenland. Sinds maart 2022 is hij als hoofdredacteur verantwoordelijk voor de uitbouw en ontwikkeling van het CustomerFirst-portfolio bij uitgeverij BBP Media. Sinds 1 november 2024 is hij tevens hoofdredacteur van MarketingTribune.
Kel Koenen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam... 08-11-2024
- Hema steunt War Child met “limited... 07-11-2024
- Trust nieuwe official partner KPN... 07-11-2024
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024