TIG Sports strikt Harold Verhaaf

  • Sponsoring
  • 16 jul 2019 @ 13:57
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • ActivatieSportmarketingPersonaliaEvenement

Sportmarketingbureau TIG Sports organiseert ook de komende jaren een groot aantal grote internationale sportevents, zoals het 100ste KLM Open, Invictus Games 2020 en de Dutch Grand Prix. Om dit nog beter uit te voeren is Harold Verhaaf aangetrokken als senior technisch producent.

Verhaaf (38) was hiervoor senior technisch productiemanager en mede-eigenaar van SEA (Sports & Entertainment Architects). Hij was bij SEA verantwoordelijk voor het dagelijks management en de operationele uitvoering van met name sportevenementen waaronder sommige in opdracht van TIG Sports. Enkele voorbeelden: De Coolste Baan (zowel 2014 als 2018), WK schaatsen en EK atletiek (beide eveneens in het Olympich Stadion), de Volvo Ocean Race in Scheveningen en het EK vrouwenvoetbal.

Dutch Grand Prix

Bij TIG Sports gaat Harold zich vooral bezighouden met de Formule 1 Dutch Grand Prix en de Invictus Games. Verhaaf zijn liefde voor grote complexe uitdagingen bracht hem tot de keuze voor TIG Sports.

'De kans die ik als specialist krijg om te kunnen werken aan de productie van de Formule 1 en The Invictus Games 2020 sprak me erg aan', zegt Verhaaf. 'In de verdere gesprekken met de eigenaren van TIG Sports raakte ik ook geïnspireerd door het feit dat ze de wens hebben om met mij de rol van technische productie binnen TIG Sports nog steviger neer te zetten en uit te bouwen.'

Niels Markensteijn, managing partner van TIG Sports: 'Wij bestaan nu bijna 16 jaar en leggen de lat steeds hoger. Dat betekent ook dat we steeds meer ervaren specialisten aan ons moeten binden zoals Harold. Dit past perfect in onze groeistrategie.'

TIG Sports gespecialiseerd in het creëren, vernieuwen en organiseren van grootschalige internationale sportevenementen in Nederland. Het bureau draagt de verantwoordelijkheid voor het gehele proces, van conceptontwikkeling, financiering en budgettering tot en met het afleveren van een kwalitatief verrassend hoogwaardig sportevenement.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken